کد خبر: ۶۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۴
دبير فدراسيون موتورسوراي و اتومبيلراني:

برگزاری رالي خاورميانه با 30 تيم در شيراز/ خودروها باید خارجی باشند

دبير فدارسيون اتومبيلراني از برگزاری رالي خاورميانه با حضور 25 تا 30 تيم از 16 تا 18 ارديبهشت در شيراز خبر داد.
به گزارش شیرازه و به نقل از ایسنا حميدرضا بتو چهارشنبه 19 فروردين در جلسه هماهنگي برگزراي مسابقه رالي خاورميانه شيراز، گفت: در اين دوره از مسابقات رالي تعداد تيم‌هاي شركت كننده خارجي در اين دوره از مسابقات افزايش داشته و تعداد 12 تا 15 تيم را تيم‌هاي خارجي تشكيل مي‌دهند.

وي با يادآوري اينكه رقابت‌ها در 3 كلاس برگزار مي‌شود، گفت: هيچ تيم داخلي با خودروهاي ساخت داخل نمي‌تواند در اين رقابت‌ها شركت كند.

بتو يادآور شد: در اين دوره از رقابت‌ها يك كلاس تحت عنوان كلاس S براي خودروهاي ساخت خاورميانه پيش‌بيني شده است كه علاقه‌مندان مي‌توانند در اين كلاس به رقابت بپردازند و البته خودروهاي شركت كننده بايد استانداردهاي مورد نظر را داشته باشند.

اين مقام مسئول همچنين از افزايش مسافت رالي شيراز در اين دوره خبر داد و گفت: 22 كيلومتر مسير جديد در منطقه‌اي تحت عنوان ولي آباد پيش‌بيني شده است و در هر روز خودروها 125 كيلومتر مسافت را طي مي‌كنند كه جمعا در رفت و برگشت مسافتي بالغ بر 250 كيلومتر را شامل مي‌شود.

وي با يادآوري اينكه تمام مسئوليت برگزاري اين دوره از رقابت رالي خاورميانه به استان فارس سپرده شده است، گفت: رقابت‌ها امسال با نظارت فدراسيون و توسط هيئت موتورسواري و اتومبيلراني فارس برگزار خواهد شد.

بتو گفت: در اين دوره 13 كميته تشكيل شده است كه تمام مسائل مرتبط با مسابقات اعم از ايمني، امنيت، امكانات ارتباطي، اطلاع‌رساني و ... را برنامه‌ريزي خواهند كرد.


نظرات بینندگان