کد خبر: ۶۵۸۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۳

معاون استاندار فارس: مجریان انتخابات نباید در خدمت کاندیدای خاصی باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: دولت تدبیر و امید، شکاف ایجاد شده بین مردم و دولتمردان را که ایجاد شده بود، ترمیم کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا، جوانشیر کدخداپور چهارشنبه در همایش بخشداران استان فارس در شیراز افزود: شکاف ایجاد شده در گذشته، باعث نوعی بی اعتمادی مردم نسبت به دولتمردان شده بود و حوادث پس از انتخابات نیز مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرد که با موضع گیری رهبر معظم انقلاب این اعتماد بار دیگر به جامعه بازگشت.

وی ادامه داد: پس از آن بود که مردم با حضور حماسی و پرشور در انتخابات ریاست جمهوری، بار دیگر اعتماد و وفاداری خود به نظام و انقلاب را به اثبات رساندند.

او اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم که قدر شرایط فعلی را بدانیم و اجازه ندهیم که به اعتماد ایجاد شده خدشه ای وارد شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بیان کرد: اگر مردم نسبت به مدیران دولتی در سطوح مختلف بی اعتماد شوند، بازگرداندن این اعتماد کار بسیار دشواری خواهد بود.

کدخداپور با اشاره به در پیش بودن انتخابات، عمل به قانون را از جمله وظایف مدیران دانست و گفت: اگر مردم احساس کنند که برگزار کنندگان انتخابات از یک گروه یا جناح خاص حمایت می کنند،این خود زمینه بی اعتمادی را فراهم خواهد کرد.

وی افزود: اگر ما در عمل و گفتار از استقلال لازم برخوردار باشیم و اجرای قانون را در دستور کار خود قرار دهیم، بی تردید اعتماد مردم بیشتر خواهد شد.

او ادامه داد: موضع گیری و عملکرد ما همیشه در معرض قضاوت مردم قرار داشته و خصوصا با توجه به قرار داشتن در آستانه انتخابات، حساسیت ها در این زمینه بیشتر هم خواهد شد.

کدخداپور گفت: کسانی که در انتخابات وظایف نظارتی را بر عهده دارند، نباید در خدمت نامزد و کاندیدایی خاصی باشند چرا که اگر یک فرد معتمد با کاندیدای خاصی همراه شود، این فرد دیگر معتمد انتخابات نخواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: آنچه که باعث پیروزی مردم و شکل گیری انقلاب اسلامی شد وحدت بود.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب و آغاز جنگ تحمیلی نیز بار دیگر مردم با وحدت، در مقابل هجوم همه جانبه دشمنان نظام و انقلاب بسیج شدند و با حضور مقتدرانه خود، اجازه ندادند که دشمنان به اهداف خود برسند.

کدخداپور اضافه کرد: امروز نیز به رغم اینکه عده ای این شرایط را بر نمی تابند و وحدت ایجاد شده را مانع رسیدن به منافع خود می دانند، اما ما وظیفه داریم که از اصول عدول نکنیم و ضمن حفظ همه جانبه وحدت، به اصول پایبند باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، تلاش بخشداران در ارائه خدمت به مردم به رغم محدودیت امکانات را قابل ستایش دانست و گفت: از مشکلات، موانع و محدودیت های بخشداری ها آگاهی داریم اما هنر مجموعه مدیران وزارت کشور را نیز در این می دانیم که در شرایط سخت و با دست خالی مدیریت کنند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
بصیر
ROMANIA
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
0
خدمت آقای کدخدا پور عرض شود درروز نهم دیماه 88اعتماد مردم به نظام برگشت نه در پس از انتخابات 92 شما که شرمتان می آید از نهم دیماه که به روز بصیرت ملقب شده نامی ببرید ودر مراسمات آن شرکت کنید نه تنها بی بصیرتید بلکه این واژه پرنغز راقبول ندارید در جلسه ی اخیر فرمانداران که آن بی بصیرت مفلوک به دفاع از خاتمی فتنه گر پرداخت تو نیز ازاو دفاع کردی واگر استاندار محترم بخواهد با آن فلک زده ی بی بصیرت برخورد کند اول باید ترا عزل کند وبعدازتو آن حامی فتنه را تنبیه کند