کد خبر: ۶۵۹۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۲ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
در بیانیه ائمه جمعه فارس مطرح شد:

از نماینده مقام معظم رهبری در استان حمایت قاطع می کنیم

ما ائمه جمعه استان فارس حمایت قاطع خود را از نماینده مقام معظم رهبری در استان اعلام می داریم
 ۶۹ ائمه جمعه فارس در بیانیه‌ای در حمایت از مواضع آیت‌الله ایمانی تأکید کرده‌اند: جریان یا افرادی درصدد ترویج بعضی منکرات محرز در سومین حرم اهل‌بیت(ع) بوده و فضای استان را ملتهب می‌کنند

به گزارش شیرازه، متن کامل بیانیه ائمه جمعه استان فارس در حمایت از مواضع اخیر آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز که به امضای 69 امام جمعه نقاط مختلف استان فارس رسیده است، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مسئولان انقلاب در سراسر کشور ائمه جمعه هستند، پایگاه‌های هدایت و رهبری مردم در سراسر کشور ائمه جمعه هستند. سنگرهای دفاع معنوی در مقابل دشمنان در سطح جامعه ائمه جمعه هستند. نماز جمعه نسبت به اصول و ارزش‌هاى انقلاب اسلامى نیز وظیفه دارد و نماز جمعه باید به ارزش‌هاى اسلامى، پایبندى مبتنى بر مبانى فکرى و عقلى داشته باشد.

نماز جمعه یک سنگر اساسی در مقابل تهاجم همه‌جانبه دشمن است. نماز جمعه در نقاط کشور بخشی از کار دستگاه رهبری کشور را دارند انجام می‌دهند.  مقام معظّم رهبری

سخنان اخیر نماینده مقام معظّم رهبری در استان و امام جمعه محترم شیراز، آیت‌الله ایمانی، نشان از هوشیاری و بصیرت، و آگاهی ایشان از مسائل پشت پرده جریانی است که قصد تخریب نهادهای ارزشی و دینی و خدمتگزاران واقعی نظام دارند، جریان یا افرادی که درصدد ترویج بعضی از منکرات محرز در سومین حرم اهل‌بیت(ع) هستند و خواسته و یا ناخواسته موجب نگرانی خانواده معزز شهدا، نیروهای ارزشی و انقلابی و همه دلسوزان به نظام و انقلاب شده‌اند، دستان مرموزی که با اقدامات نسنجیده و یا حساب‌شده هم باعث از بین رفتن اتّحاد و همدلی بین مسئولین بلندپایه استان می‌شود و هم فضای سیاسی و اجتماعی و حتی امنیتی استان را که تاکنون با تدبیر و درایت نماینده مقام معظم رهبری در استان از وضعیت خوبی برخوردار بوده، ملتهب می‌کند.

ما ائمه جمعه استان فارس حمایت قاطع خود را از نماینده مقام معظم رهبری در استان که در جلسه اخیر شورای فرهنگ عمومی استان مواضع خود را در موضوعات: لزوم حمایت کامل از سپاه، برخورد با کسانی که درصدد از بین بردن اتحاد و همدلی به وجود آمده بین مسئولین استان هستند، جلوگیری از ترویج حساب‌شده موسیقی که به‌طور صریح، روشن، بی‌پرده، قاطع و شجاعانه اتخاذ کردند، اعلام کرده و خواهان رسیدگی جدی مسئولین محترم ارشد استانی به موارد مذکور به عنوان دغدغه‌های نماینده محترم ولی‌فقیه در استان هستیم.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
0
آقاي غيب پرور ودارودسته اش دراين سايت
اگه غيراين بودعجيب بود
نگران معنویت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
0
عزیزانم از اینکه این همه مسئولیت به عهده شما سپرده اند خوشبختیم ولی از اینکه معنویت در بین جوانان ما روز به روز کاهش می یابد متاسفیم !چه کسی باید پاسخگو باشد؟