کد خبر: ۶۶۱۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
روایت یک مبارز از روزهای انقلاب در شیراز:

فیلم: اولین شهید انقلاب در شیراز کیست؟/ ساواک و شهربانی چگونه سقوط کرد؟

موسسه «نشر فرهنگ شهادت» در طرحی ابتکاری با عنوان «اتوبوس انقلاب» با دعوت از انقلابیون شیراز از آنها می خواهد تا اتفاقات و جانفشانی های مردم و شهدای شیراز را برای دانش آموزان روایت کنند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، استان فارس و شهر شیراز به عنوان یکی از شهرهای موثر در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران شاهد اتفاقات بی نظیری از ایثار و غیرت مومنانه جوانان و مردم بوده است که متاسفانه تاکنون به نحو مطلوبی برای نسل جدید بازگو نشده است.

برخی از محلات، مساجد و خیابان ها در شهر شیراز محل شهادت بسیاری از جوانان با غیرت این شهر است که برای دفاع از حق و حاکم کردن نظام اسلامی خون خود را نثار کرده اند که امروزه نشانی از آنها باقی نمانده و برای نسل جدید نا آشناست.

اگر می خواهید بدانید، اولین شهید انقلاب در شیراز چه کسی است، مردم انقلابی و علمای بزرگ وقت شیراز چه تلاش هایی برای به ثمر رساندن انقلاب کشیده اند، اعلامیه های حضرت امام(ره) چگونه و با چه مشقت هایی توزیع می شد، چه کسانی در شیراز به زندان افتادند و در زندان زیر شکنجه شهید شدند، ساواک و شهربانی شیراز چگونه به دست مردم تصرف شد، صدا و سیما چگونه به دست انقلابیون افتاد، روایت گری شیرین این مبارز انقلابی را به تماشا بنشینید.


لینک دانلود
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
شیشه گر
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
0
سلام
اولین شهید انقلاب استان فارس یک استهبانی است
ولی متاسفانه مهجور مانده است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
0
درود خدا بر تمام انقلابیون
کلاهی
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
0
سلام اولین شهید انقلاب اسلامی شهید علی اکبر رستمی از استهبان است که در خبیابان احمدی شیراز شهید شدند و قبر نامبرده در گلزار شهدای شیراز در کنار قبر شهید احمد مفتاحی می باشد .