کد خبر: ۶۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی: مدیرعامل نساجی فرافکنی می کند

حمید جوکار و آرمان رمضانی دو بازیکنی هستند که در موعد مقرر نقل و انتقال و با تسویه حساب از باشگاه ملوان به تیم فجر پیوستند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه ظهراب قنبری  بیان داشت: باشگاه نساجی هزینه زیادی برای این تیم کرده تا به لیگ برتر صعود نماید از این رو برای فرار از واقعیت به مسایل واهی و بی ارزش رو آورده اند.
وی اضافه کرد: اشتباه مدیرعامل باشگاه نساجی بر این است که از ایین نامه نقل و انتقال بازیکنان اطلاعی ندارد و قانون این را صراحت کرده است که فسخ قرارداد برای بازیکنی که می خواهد از لیگ برتر به لیگ برتر برود لازم است و از لیگ برتر به دسته اول منعی ندارد.
مدیرعامل باشگاه فجر افزود: حمید جوکار و آرمان رمضانی دو بازیکنی هستند که در موعد مقرر نقل و انتقال و با تسویه حساب از باشگاه ملوان به تیم فجر پیوستند.
وی تصریح کرد: اگر این این دو بازیکن مشکلی داشتند که سازمان لیگ برای آنها کارت بازی صادر نمی کرد و بهتر است مدیر عامل نساجی به دنبال پیروزی بدون حاشیه و جنجال باشد.
قنبری ادامه داد: آنها در شیراز هم به دنبال غوغا سالاری بودند و زمانی که حریف بازیکنان جوان و کم ادعای فجر در زمین بازی نشدند، کار را به جنجال کشیدند که این امر به ضررشان تمام شد و چهار گل خوردند و چندین گل هم نخوردند.
وی خاطرنشان کرد: صعود به لیگ برتر با جنجال و بردن به هر قیمتی به دور از اصول حرفه ای و مردانگی است و اگر نتایج کسب شده پاسخگوی هرینه های کلان نیست، لطفا کاری به تیم های دیگر نداشته باشید.
دیدارتیم های فجر شهید سپاسی شیراز و نساجی مازندران در هفته سیزدهم مسابقات فوتبال دسته اول کشور با نتیجه چهار بر یک به سود فجر پایان یافت.

یم فجر هفته چهاردهم روز یکشنبه ۲۶ بهمن ماه در بوشهر به مصاف تیم ایران جوان می رود و تیم نساجی هم در همین روز میزبان الومینیم هرمزگان است.

تیم فجرسپاسی پس از انجام ۱۳ بازی با ۱۸ امتیاز در رده ششم جدول و تیم نساجی با ۱۹ امتیاز در رده چهارم گروه یک قرار دارند.
نظرات بینندگان