کد خبر: ۶۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۲ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
مدیرعامل فجر شهید سپاسی:

از لیگ فوتبال کنار می کشیم تا فدراسیون فوتبال خوشحال شود!

ظهراب قنبری با انتقاد از نحوه قضاوت داوران در مسابقات فوتبال دسته اول گفت: از لیگ کنار می کشیم تا آنهایی که در فدراسیون فوتبال نشسته اند، خوشحال شوند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه ظهراب قنبری گفت: مسوولان فدراسیون برای تیم های بدون حاشیه همچون فجرسپاسی هیچ ارزشی قایل نیستند وگرنه شرایط بهتری فراهم می کردند تا تیم های سازنده و بدون ادعا بدون ترس کارشان را دنبال کنند.
وی افزود: مسابقات فوتبال دسته اول یتیم است و گرنه دلیل ندارد که بخواهند ضعیف ترین داوران را برای بازیهای حساس انتخاب کنند.
قنبری بیان داشت: تا کنون براثر اشتباه داوران که مورد تایید قرار گرفته 10 امتیاز از دست داده ایم و با توجه به حساسیت مسابقات که حتی یک امتیاز و یا یک گل می تواند در سرنوشت تیمی در پایان فصل تعین کننده باشد به نظر می رسد این 10 امتیاز تا این لحظه رقم بالایی باشد که قابل پیگیری است.
مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی به قضاوت داور بازی این هفته تیمش که یکشنبه 12بهمن برابر الومینیم هرمزگان برگزار شد هم اعتراض کرد و افزود: نباید از داوران کرمانی که تیم شهرشان در این گروه قرار دارد را برای قضاوت این بازی انتخاب می کردند ضمن اینکه ناظر بازی هم بوشهری بود که این امر هم نباید اتفاق می افتاد چرا که ایرانجوان هم در این گروه قرار دارد.
وی اضافه کرد: دردقیقه 82 بازی برابر الومینیم درحالی که یک بر صفر از حریف پیش بودیم بازیکن تیم الومینیم بر روی مدافع ما خطا کرد و او تعادلش را از دست داد و کمک داور هم به نشانه خطا پرچم زد اما با کمال تعجب داور وسط که کرمانی بود نقطه پنالتی را نشان داد که این امر نمی تواند غیرعمدی باشد.
قنبری ادامه داد: در بازی مس کرمان برابر نفت و گاز گچساران که یکشنبه گذشته در کرمان برگزار شد تیم میهمان را با اخراج سه بازیکنش قربانی کردند تا تیم مس در آخرین لحظات بازی به گل برتری دست یابد تا تیم مورد نظر آنها پیروز شود.
مدیرعامل باشگاه فجر تاکید کرد: ادامه این روند حق کشی ها برای تیم فجر قابل قبول نیست و بهتر است کناره گیری کنیم چرا که انچه به جایی نرسد فریاد است.
دیدار تیم فجر و الومینیم در هفته نخست دور برگشت فوتبال دسته اول باشگاه کشور با تساوی یک بر یک پایان یافت.
تیم فجرسپاسی پس از انجام 12 بازی در جدول رده بندی گروه یک مسابقات با 15 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و تیم مس کرمان با 13 امتیاز در رده دهم قرار دارد،در این گروه تیم فولاد نوین اهواز با 24 امتیاز صدرنشین است.
در مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه های ایران که در دو گروه 12 تیمی بر گزار می شود در پایان دو تیم اول مستقیما به لیگ برتر صعود خواهند کرد و تیم های دوم به دیدار پلی اف می روند.
نظرات بینندگان