کد خبر: ۶۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۳
رئیس پلیس فارس خبر داد:

كاهش 53 در صدي جرائم داخلي كاركنان انتظامي فارس

وي گفت: با حمايت استاندار، نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي و شهروندان اين طرح اجراء و باعث رضايتمندي مردم شده است.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی فارس، معاون امنيتي- انتظامي وزارت كشور در شيراز گفت: استان فارس در مهار جرائم خشن طي سال جاري توفيقات خوبي به دست آورده است و تلاش هاي انجام شده كاملا" مشهود است.
حسين ذوالفقاري روز گذشته در مراسم افتتاح طرح مكنا در كلانتري 11 زند شيراز و در جمع خبرنگاران افزود: همكاران در نيروي انتظامي و همچنين شوراي تأمين استان ها و شهرستان هاي استان تلاش هاي بسيار خوبي براي ايجاد امنيت انجام داده اند.
وي ادامه داد: جرائم خشن در بعضي از استان ها كاهش و در عمده استان ها از جمله استان فارس مهار شده است.
معاون امنيتي- انتظامي وزارت كشور در بخش ديگري از سخنان خود تصريح كرد: طرح مكنا ( مديريت كيفيت نيروي انتظامي) به منظور خوشايند سازي محيط و رسيدگي سريع تر به كارهاي مردم اجرايي شده است.
"ذوالفقاري" با اشاره به اينكه اين طرح بر اساس اصول علمي و مهندسي اجراء شده است، افزود: اقدامات انجام شده در كلانتري زند شيراز بي سابقه است.
وي با بيان اينكه امروز براي اولين بار در اين كلانتري ارتباط الكترونيكي في ما بين كلانتري و دادگستري صورت گرفته است، خاطر نشان كرد: اين موضوع باعث كاهش رفت و آمد بين اين دو نهاد و صرف وقت مي شود و قاضي مي تواند دستورات قضائي را به صورت الكترونيكي صادر نمايد.
معاون امنيتي- انتظامي وزارت كشور با بيان اينكه تا كنون طرح مكنا در 100 كلانتري و پاسگاه انتظامي استان اجرايي شده است، از زحمات و تلاش هاي فرمانده انتظامي استان در اين راستا تقدير كرد.
"ذوالفقاري" پيرامون تمهيدات صورت گرفته در خصوص ايام پايان سال و همچنين تعطيلات نوروزي نيز گفت: برنامه ريزي هاي لازم در مجموعه دستگاه هاي انتظامي و امنيتي در حوزه ترافيك، امنيت و پيشگيري از سرقت صورت گرفته است.
وي گفت: قرارگاهي در نيروي انتظامي مركز كشور و استان ها و شهرستان ها تشكيل مي شود تا با همكاري بقيه دستگاه ها تعطيلات نوروزي خوبي براي شهروندان فراهم شود.
كاهش 53 در صدي جرائم داخلي كاركنان انتظامي فارس
فرمانده انتظامي فارس نيز در اين مراسم گفت: از ابتداي اجراي طرح مكنا 53 درصد جرائم داخلي كاركنان انتظامي استان كاهش يافته است.
سردار " احمد علي گودرزي" افزود: به منظور ارج نهادن به مردم عزيز استان فارس و خوشايند سازي محيط خدمتي كاركنان طرح مكنا دركلانتري ها و پاسگاه هاي انتظامي استان اجرا شده است.
وي گفت: با حمايت استاندار، نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي و شهروندان اين طرح اجراء و باعث رضايتمندي مردم شده است.
فرمانده انتظامي استان فارس تصريح كرد: از ابتداي اجراي طرح مكنا در كلانتري ها و پاسگاه هاي انتظامي استان تاكنون 53 درصد جرائم داخلي كاركنان كاهش يافته است.
 



نظرات بینندگان