کد خبر: ۶۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۲ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۳

رییس جدید بنیاد شهید خرامه معرفی شد + عکس

با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستان، بهادر زارع به عنوان رییس جدید بنیاد شهید خرامه معرفی شد؛ علی جاویدی رییس سابق بنیاد شهید شهرستان نیز، پس از 30 سال خدمت به خانواده شهدا، به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه در این مراسم اظهار داشت: هر وقت که به خانواده شهدا سر می زدیم، مادر و پدر شهیدان همگی از آقای جاویدی تشکر می کردند و برایش دعای خیر داشتند، امیدوارم همه ما در روز تودیعمان این گونه باشیم.

وی به بیان ویژگی های منحصر به فرد رییس سابق بنیاد شهید پرداخت و مواظبت بر فرزندان شهدا و بیشترین بهره برداری از نام این بزرگواران را از مهمترین آن برشمرد و گفت: آقای جاویدی نمره قبولی را از خود شهدا گرفتند.

حجت الاسلام صباحی خطاب به رییس جدید گفت: شما روی بستر خوبی ادامه کار خواهید داد، همکاران خوبی در شورای اداری دارید، همه ما در خدمت اهداف ایثارگری و شهادت هستیم، ما باید فرهنگ ایثار و شهادت را به تک تک خانواده ها ببریم.

نوراله اسپرجانی فرماندار خرامه گفت: امنیت کشور از برکت خون شهداست، ما هم این افتخار را پاس می داریم و بی تفاوت نیستیم، مسئولیت ایثارگران مسئولین همه روسای ادارات است.

وی خطاب به رییس جدید چند توصیه داشت: شاه ستون اتحاد شهرستان، امام جمعه است، با او هماهنگ باشید، چونکه با قشر مهمی سر و کار دارید زودتر بیایید و دیرتر بروید، سرکشی از خانواده شهدا فراموش نشود، به هیچ وجه وارد مسائل سیاسی نشوید.

کرامت الله حیدری نژاد معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: خوشا به حال کسانی که از طرف شهدا تقدیر می شوند، قطعا آقای جاویدی از مجموعه ما جدا نمی شوند و با رییس جدید همکاری خواهند کرد.

علی جاویدی رییس سابق بنیاد شهید خرامه بیان داشت: 11 اسفند سال 63 وارد بنیاد شهید شدم و امروز پس از گذشت 30 سال، خداحافظی برای من سخت است.

بهادر زارع رییس جدید بنیاد شهید شهرستان اظهار داشت: یاد می کنیم از شهدای 8 سال دفاع مقدس بالاخص شهید حاج سلیمان زارع که از بنیان گذاران بنیاد شهید در شهرستان بودند و امیدوارم که بتوانیم پیرو راه ایشان باشیم.

در پایان این مراسم، حکم بازنشستگی علی جاویدی و حکم انتصاب بهادر زارع قرائت شد.

گفتنی است که بهادر زارع متولد شهر داریون می باشد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/esfand%2093/20%20bonyadshahid/20%20esfand%20bonyadshahid%201.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/93/esfand%2093/20%20bonyadshahid/20%20esfand%20bonyadshahid%202.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/93/esfand%2093/20%20bonyadshahid/20%20esfand%20bonyadshahid%203.jpg

نظرات بینندگان