کد خبر: ۶۷۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۴

طرح ویژه ترافیکی پلیس راهور فارس برای روز طبیعت

رییس پلیس‌راه شمال فارس از تمهیدات ترافیکی پلیس با توجه به در پیش رو بودن 13 فروردین‌ماه روز طبیعت خبر داد.
طرح ویژه ترافیکی پلیس راهور فارس برای روز طبیعت
شیرازه: به گزارش حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ کسری سیروسی اظهار داشت: پلیس به‌منظور حفظ سلامت مسافران و رانندگان در روز 13 فروردین‌ماه طرح ویژه ترافیکی را با به‌کارگیری تمام توان نیروها و تجهیزات خودرویی و موتوری در سطح این استان به مرحله اجرا می‌گذارد تا از حجم ترافیک سنگین کاسته شود.

وی ادامه داد: در این روز مانند روزهای گذشته با تمام تخلفات به‌ویژه تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت، انحراف به چپ، عبور از چراغ‌قرمز، نداشتن کلاه و کمربند ایمنی برخورد قاطع شده و با رانندگان متخلف بدون هیچ اغماضی اعمال قانون خواهد شد.

رییس پلیس‌راه شمالی فارس تصریح کرد: با توجه به حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز 94 و افزایش ظرفیت تردد محورهای مواصلاتی به‌منظور ارتقا ضریب ایمنی از دوازدهم تا چهاردهم ماه جاری محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین به‌استثنا حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هفت صبح تا 24 در تمام محورهای این استان برقرار است.

سیروسی هشدار داد رانندگانی که اقدام به حمل مسافر در خارج از خودرو (محل حمل بار) کنند، توسط پلیس اعمال قانون خواهند شد.

وی در پایان از شهروندان خواست از عجله و شتاب بی‌مورد، تغییر مسیر ناگهانی، عدم توجه به جلو که از علل بسیار تصادفات در این روزها است به‌جد خودداری کنند.
نظرات بینندگان