کد خبر: ۶۹۷۳۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴

سخنرانی مرعشی و امینی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز/ دعوت از مسئله دارها ادامه دارد

حسین مرعشی با روی کار آمدن دولت یازدهم فعالیت های خود را برای بازگشت به عرصه سیاسی از سر گرفته است.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، در حالی که هنوز پرونده ماجرای سفر علی مطهری به شیراز بسته نشده است، حسین مرعشی برادر زن هاشمی رفسنجانی و یکی از مدافعان سرسخت فتنه گران در کشور، فردا 30 اردیبهشت ماه به دعوت انجمن اصلاح طلب «امید» به شیراز سفر می کند.

قرار است وی به همراه ابراهیم امینی یکی از اساتید فعال در فتنه 88 در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شیراز به بهانه جشن گشايش انجمن اميد دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي شيراز سخنرانی کند.

مرعشی کیست؟
حسین مرعشی، مرد 54 ساله‌ای که در سال 88 با شال سبز! و به نفع میرحسین موسوی تبلیغات و مناظره می‌کرد و در روز انتخابات ریاست جمهوری سال 88 بر روی وبلاگ شخصی خود مطلبی با این تیتر نوشت: «جمهوری اسلامی ایران آفت زده است.»!

حسین مرعشی شامگاه پنجشنبه 27 اسفندماه 88 در پی شکایت دادستان عمومی و انقلاب اسلامی وقت تهران، آقای جعفری دولت‌آبادی و تشکیل پرونده، با قطعی شدن حکمش در شعبه 54 دادگاه تجدیدنظر تهران، برای اجرای حکم یک ساله زندان، بازداشت و روانه اوین شد.
در تاریخ 28 آبان 1391، در گفتگو با خبرگزاری فارس گفت: «ما اصلاح‌طلبان را فتنه‌گران نمی‌دانیم. موسوی و کروبی فتنه گر نبودند بلکه فقط دو کاندیدا بودند که در انتخابات شرکت کردند؛ اگر فتنه‌گر بودند، محاکمه می‌شدند.»

اخیرا هم در پی ضرب و شتم جانباز و پیشکسوت دفاع مقدس بهرام امیرحیدری در همایش اصلاح‌طلبان کرمان که در 14 اسفندماه 93 در خانه شهر کرمان برگزار شد، این جانباز دفاع مقدس از عناصر دخیل در این حادثه ناگوار از جمله سیدحسین مرعشی محکوم فتنه 88 و سخنگوی سابق حزب کارگزاران سازندگی به دادسرای کرمان شکایت کرد. در پی این شکایت و انجام مراحل قانونی، سید‌حسین مرعشی به دادسرای کرمان احضار و تفهیم اتهام شد.

حسین مرعشی با روی کار آمدن دولت یازدهم فعالیت های خود را برای بازگشت به عرصه سیاسی از سر گرفته است.

به نظر می رسد علی رغم هشدار نماینده ولی فقیه در فارس، علما و روحانیون، فرمانده سپاه استان، نمایندگان مجلس، تشکل های ارزشی دانشجویی نسبت به عواقب حضور افراد موثر در فتنه، دعوت از افراد مسئله دار  برای حضور و سخنرانی در دانشگاه شیراز و علوم پزشکی از سوی تشکل های اصلاح طلب افراطی ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
شاکرم
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
شیرازه جان لابد انتظار دارید اصلاح طلبان از اقای رسایی یا حسین شریعتمداری دعوت کنند تا شما و اصول گرایان افراطی راضی شوید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
کاش شما لیست افراد مجاز اصلاح طلب برای سخنرانی را منتشر می کردید تا اصلاح طلبان فارس تکلیف خود را بدانند. شما با اصل اصلاح طلبی که مورد حمایت قاطبه ملت است مشکل داری شیرازه جان!!!!
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
سلام عزیز دل برادر ،اینها منتقدین داخلی هستند اگر زیاد فشار بیاوریم می شوند مخالف و راهی دیار غرب می شوند پس چه بهتر که سعه صدرمان را بالاتر ببریم و آنها را تحمل کنیم نظام بسیار قوی تر از آن است که با دوتا سخنرانی دچار مشکل بشه ما هم اگر هنر داریم با منطق و استدلال جوابشون را بدیم.