کد خبر: ۷۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
وصیت امام خمینی(ره) به نمایندگان مجلس:

نگذارید حتی یك عنصر خرابكار به مجلس راه یابد/ به فکر مردم باشید

از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این عصر و عصرهای آینده می خواهم كه نگذارند خدای نخواسته عناصر منحرفی با دسیسه و بازی سیاسی وكالت خود را به مردم تحمیل نماید.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، نظام جمهوری اسلامی بر پایه آرا و نظرات امام خمینی (ره) بنا نهاده شده است، از این رو بررسی دیدگاه‌ امام در صحنه‌های مختلف نقش تعیین‌كننده‌ای دارد. ایشان به دلیل اهمیت و جایگاه بالای مجلس و نمایندگان، پیام‌ها و بیانات مختلفی داشتند كه در مسیر حركت مجلس مؤثر بوده است.

امام خمینی در وصیت نامه سیاسی الهی خود خطاب به نمایندگان می فرمایند: به مجلس و دولت و دست اندركاران توصیه می نمایم كه قدر این ملت را بدانید و در خدمتگزاری به آنان خصوصا مستضعفان و محرومان و ستمدیدگان كه نور چشمان ما و اولیای نعم همه هستند و جمهوری اسلامی رهاورد آنان و بافداكاریهای آنان تحقق پیدا كرد و بقای آن نیز مرهون خدمات آنان است، فروگذار نكنید و خود را از مردم و آنان را از خود بدانید و حكومتهای طاغوتی را كه چپاولگرانی بی فرهنگ و زورگویانی تهی مغز بودند و هستند را همیشه محكوم نمایید، البته با اعمال انسانی كه شایسته برای یك حكومت اسلامی است.
صدمات غم انگیز کشور از مجالس منحرف با اکثریت قلابی
از مهمات امور، تعهد وكلای مجلس شورای اسلامی است. ما دیدیم كه اسلام و كشور ایران چه صدمات بسیار غم انگیزی از مجلس شورای غیرصالح ومنحرف، از بعد از مشروطه تا عصر رژیم جنایتكار پهلوی و از هر زمان بدتر وخطرناكتر در این رژیم تحمیلی فاسد خورد؛ و چه مصیبتها و خسارتهای جانفرسا از این جنایتكاران بی ارزش و نوكرماب به كشور و ملت وارد شد. دراین پنجاه سال یك اكثریت قلابی منحرف در مقابل یك اقلیت مظلوم موجب شد كه هرچه انگلستان و شوروی و اخیرا امریكا خواستند، با دست همین منحرفان از خدا بیخبر انجام دهند و كشور را به تباهی و نیستی كشانند. از بعد ازمشروطه، هیچ گاه تقریبا به مواد مهم قانون اساسی عمل نشد - قبل از رضاخان باتصدی غربزدگان و مشتی خان و زمینخواران؛ و در زمان رژیم پهلوی به دست آن رژیم سفاك و وابستگان و حلقه به گوشان آن.
هر کس با دسیسه وارد مجلس شد اعتبارنامه اش را رد کنید
از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این عصر و عصرهای آینده می خواهم كه اگر خدای نخواسته عناصر منحرفی با دسیسه و بازی سیاسی وكالت خود را به مردم تحمیل نمودند، مجلس اعتبارنامه آنان را رد كنند و نگذارند حتی یك عنصر خرابكار وابسته به مجلس راه یابد.
نظرات بینندگان