کد خبر: ۷۰۰۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۴

حجت الاسلام تجرد: من هم دلواپسم/ رئیس موسسه آموزش عالی امام خمینی: حامی «اجتماع بزرگ مخالفین مذاکره زیر شبح تهدید» هستم

حجت الاسلام عرفانی فر گفت: دولت به دنبال آن است که در صورت شکست مذاکرات، دیگران متهم کند.

به گزارش شیرازه، عضو جامعه روحانیت استان فارس در جمع خبرنگاران، ضمن تاکید بر لزوم تبعیت محض از مقام معظم رهبری، از اعضای جبهه مردمی دفاع از عزت ملی تشکر و حمایت خود را از اجتماع بزرگ مخالفین مذاکره زیر شبح تهدید که روز یکشنبه در شیراز برگزار می شود؛ اعلام کرد و افزود: از سخنرانی ها و موضع گیری های مقام معظم رهبری، ناراحتی و نگرانی از روند مذاکرات مشهود است .

حجت الاسلام تجرد: من هم دلواپسم

حجت الاسلام تجرد با بیان این که من هم یکی از دلواپسان روند فعلی مذاکرات هسته ای هستم؛ گفت: از تحریم ها و تهدید های کشور های غربی برمی آید که می خواهند با ترس، ما را به سمت توافق بد سوق بدهند

امام جمعه سابق شهرک گلستان با بیان اینکه به احتمال قوی به توافق با کشورهای ۱+۵ نمی رسیم؛ تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری بارها فرموده اند راه حل مشکلات کشور در گروه اعتقاد و عمل به اقتصاد مقاومتی است .

وی ادامه داد: زیاده خواهی های کشور های مقابل به حدی رسیده است که خواهان دسترسی به مسائل نظامی ما شده اند و یقینا هدف آنها از ابتدا پی بردن به اسرار نظامی ما بوده است.

حجت الاسلام عرفانی فر: من هم از مخالفین مذاکره زیر شبح تهدید هستم

رئیس موسسه آموزش عالی امام خمینی (ره) هم در جمع خبرنگاران، ضمن حمایت از برگزاری "اجتماع بزرگ مخالفین مذاکره زیر شبح تهدید"؛ افزود: همانطور که مقام معظم رهبری ضمن بیان خطوط قرمز، تکرار و تاکید بر آنها، از تیم مذاکره کننده حمایت هم می کنند، پس لازم است در برگزاری جلسات نقد، طوری رفتار کنیم که در صورت شکست مذاکرات، دولت و حامیان آن نتوانند منتقدان را به عنوان عاملان شکست معرفی کنند.

حجت الاسلام عرفانی فر تصریح کرد: یقینا دولت به دنبال آن است که در صورت شکست مذاکرات، دیگران متهم کند.

وی دولت را دارای نقاط ضعف فراوانی دانست و افزود: به همین دلیل دولت رو به فرافکنی آورده و همه مسائل کشور را به نتیجه مذاکرات گره زده است .

گفتنی است اجتماع بزرگ مردمی مخالفین مذاکره زیر شبح تهدید با عنوان "کدام استقلال، کدام پیروزی" به همت "جبهه مردمی دفاع از عزت ملی" در شیراز برگزار می شود که تا کنون با حملات رسانه ای منتقدین مواجه بوده است.

این اجتماع با سخنرانی دکتر سعید زیباکلام عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، مداحی حاج عباس زحمت کشان و شعر خوانی هادی فردوسی و حضور مردم انقلابی، روز یکشنبه دهم خردادماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد امتیاز واقع در چهار راه گمرک برگزار می‌شود.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
اشکنان نیوز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۸ خرداد ۱۳۹۴
0
برگزاری راهپیمایی ((اعتراض به توافق به هر قیمتی)) در اشکنان+عکس

http://ashkanannews.ir/fa/portal/show/6062.aspx
حقگو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۸ خرداد ۱۳۹۴
0
در عراقچي گيت دستاورد خون شهداي هسته اي را در پيش پاي غربيان ذبح كردند و فتح الفتوحش خواندند.. فاين تذهبون