کد خبر: ۷۰۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
رئیس شورای شهر شیراز:

از شورایی ها و شهردار شیراز می خواهم در انتخابات کاندید نشوند

حقدل گفت: انتظار داریم اعضای شورا و مدیران شهرداری، احساس تکلیف را به این‌سو متمرکز کرده و در خدمات شهری باقی بمانند.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، غلام‌مهدی حقدل در صدمین جلسه شورای شهر شیراز گفت: از اعضای شورای شهر شیراز و مدیران شهرداری تقاضا داریم با توجه به فراهم بودن شرایط، به‌جای شرکت در انتخابات خدمت خود را در همین سنگرهایی که اکنون به آن اشتغال دارند، ادامه دهند.

وی افزود:امروز شورا بدون اختلاف و با همدلی مشغول کار است؛ ازاین‌رو انتظار داریم اعضای شورا و مدیران شهرداری، احساس تکلیف را به این‌سو متمرکز کرده و در خدمات شهری باقی بمانند تا بتوانیم دو سال باقیمانده را به مردم خدمت کنیم.

رئیس شورای شهر شیراز با تصريح اينكه عرصه خدمت در اين نهاد به‌خوبي فراهم است، از اعضاي اين شورا و شهردار شيراز درخواست كرد كه اگر قصد شركت در انتخابات را دارند، از استعفا منصرف شوند.

حقدل با بیان اینکه نكات عنوان شده توسط وي، نظر شخصي است، گفت: ايام انتخابات است و خيلي‌ها در تكاپوي شرکت در این انتخاباتو آماده شدن براي استعفا هستند، امروز شورا و شهرداري شيراز در بهترين شرايط قرار دارد و فرصت براي خدمت فراهم است

وی بيان اينكه شخصاً شورا و شهرداري شيراز را به‌عنوان مجموعه‌هايي بسيار موفق در كشور ارزيابي مي‌كند، گفت: امروز شورا و شهرداري هيچ اختلافي نداريم، درگيري و تنش در کار نيست و همه انرژي‌ها مصروف خدمت است.

حقدل با بیان اینکه تاكنون هيچ‌يك از اعضا و شهردار شيراز در خصوص تمايل به حضور در مجلس، صحبتي با وي نكرده است، گفت: ما امروز در جوي صميمي به خدمت مشغوليم، اعتقاد دارم در شورا شرايط و امكان براي خدمت بهتر و مطلوب‌تر به مردم فراهم است.

رئيس شوراي شهر شيراز گفت: تمام نيروهاي حاضر در شورا و شهرداري سرمايه‌هاي ارزشمند شيراز محسوب مي‌شوند لذا اميدواريم هم شهردار و هم اعضاي شورا چنانچه قصد رفتن به مجلس را دارند، توصيه او را پذيرفته و منصرف شوند.

نظرات بینندگان