کد خبر: ۷۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
استاندار فارس:

مدیری را بخاطر عدم جذب 18 میلیارد تومان برکنار کردم/ تغییر مدیران سیاسی نیست/ سرمایه گذاری در لامرد ربطی به من ندارد

احمدی در شورای اداری استان گفت: هیچ مدیری حق ندارد مانعی بر سر راه توسعه استان ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، سیدمحمد احمدی در جلسه شورای اداری استان فارس با بیان اینکه نگاه و جناح‌های سیاسی ملاک مناسبی برای تغییر مدیران نیست، گفت: گرایش‌های سیاسی در تغییر مدیران نقشی نداشته و من عملکرد آنها را مورد ارزیابی قرار می‌دهم.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم، مهم‌ترین وظیفه است، گفت: هیچ مدیری حق ندارد مانعی بر سر راه توسعه استان ایجاد کند یا گروه و دسته سیاسی را در کنار خود راه بیندازد و باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که مباحث سیاسی در نوع مدیریت تأثیر نگذارد.

مدیران باید تمامی تلاش خود را در راستای جذب اعتبارات تخصصی داشته باشند

استاندار فارس با اشاره به جذب اعتبارات سال 93 دستگاه‌ها تصریح کرد: مدیران باید تمامی تلاش خود را در راستای جذب اعتبارات تخصصی داشته باشند؛ سال گذشته انتقال به خزانه نداشتیم و امسال باید سازمان‌ها توجه کنند نمره منفی نگیرند.

احمدی با بیان اینکه با کسانی که در بودجه همکاری نکنند به‌طور حتم برخورد با آنان می‌شود، گفت: همه بدانند که مطلقاً گرایش سیاسی و خطی در تغییر مدیران وجود نداشته است به جز اینکه خودشان کم‌کاری و یا خطی برخورد کنند.

وی بیان کرد: مدیر سازمانی  180 میلیارد ريال بودجه‌اش را جذب نکرده و  تغییر کرد.

نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان فارس ابراز امیدواری کرد تا دو سال آینده 100 درصد این مصوبات تخصیص یابد.

احمدی تصریح کرد:کوتاهی و سهل‌انگاری در عدم تحقق مصوبات این سفر از کسی پذیرفته نیست.

استاندار فارس با اشاره به اینکه باید کشور را با همگرایی و همدلی رپیش برد، تصریح کرد: مذاکرات پرونده دولت و وزارت خارجه نیست پرونده نظام است و رهبر معظم انقلاب نیز تیم مذاکرات را می‌شناسند و تأیید کردند و امروز باید به سمت وحدت بیشتر حرکت کنیم.

رئیس شورای اداری فارس با اشاره به اینکه با همدلی و جدیت می‌توانیم استان را پیش ببریم، افزود: در بسیاری از بخش‌ها جزو استان‌های سرآمد هستیم.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات حق‌الناس است و صحنه‌ای سرنوشت‌ساز برای کشور محسوب می‌شود و باید با همدلی به سمت انتخاب حرکت کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه می‌گویند استاندار لامردی است و برای آنان بیشتر پروژه گذاشته است، گفت: شائبه درست کردن علیه افراد درست نیست، سرمایه‌گذار خودش رفته است و در لامرد کار انجام داده، اگر به من است دوست دارم در تمام فارس سرمایه‌گذار حضور پیدا کند اما این نظر خود سرمایه‌گذار بوده است.

نظرات بینندگان