کد خبر: ۷۰۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۳ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۴

روایت امام جمعه نی ریز از تبعیض کشنده مسئولین بین 2 شهر

آیت الله فقیه تاکید کرد: مدیران کل این میزها را رها و از مرکز استان به شهرستان ها سفر کنند و از نزدیک مشکلات مردم را ببینند.

به گزارش شیرازه به نقل از نبض نی ریز، آیت الله سید محمد فقیه در خطبه های نماز جمعه این هفته نی ریز، آمریکا را شیطان بزرگ و مقصر اصلی مشکلات دنیا خواند و گفت: در مسئله هسته ای ما طبق فرمایشات مقام معظم رهبری با ذلت و زیرهوای تحریم مذاکره نمی کنیم، اگرچه به مذاکره کنندگان خوشبین هستیم.

امام جمعه نی ریز با بیان اینکه ملت ایران 36 سال زیر بار تحریم ها زندگی و استقامت کرده است، تصریح کرد: ملت ایران پیرو سیدالشهدا(ع) و شعارش هیهات من الذله است و تسلیم بیگانگان نخواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی نی ریز، با اشاره به لغو حفر دو حلقه چاه در انجیرستان های نی ریز گفت: در شهر مجاور ما چاه احداث شده و مردم استفاده می کنند، اما در شهر ما پس از سه سال این امکان لغو شده است.

وی تصریح کرد: این تبعیض برای ما کشنده است که به دو شهر کنار هم به یک اندازه توجه نمی شود.

آیت الله فقیه با زیرسوال بردن هدف مدیران کل از نشستن در کنار هم، تاکید کرد: مدیران کل این میزها را رها و از مرکز استان به شهرستان ها سفر کنند و از نزدیک مشکلات مردم را ببینند.

امام جمعه نی ریز با بیان اینکه مسئولین کاری که 2ماهه انجام می شد را به سه سال طول داده و پس از سه سال امید مردم را ناامید کرده اند، اظهار داشت: تحمل این مسئله و هضم آن برای ما بسیارسخت است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی نی ریز، با اشاره به گذشت 2 سال از خدمت دولت تدبیر و امید یادآور شد: زمان می گذرد و دولت اگر بتواند در طول تصدی اش با برنامه ریزی به مردم خدمت کرده و کاری انجام دهند بسیار عالی است.

امام جمعه نی ریز در پایان تاکید کرد: دولت در زمان باقی مانده باید با برنامه ریزی صحیح به امور مردم رسیدگی کرده و به مردم خدمت کند.

نظرات بینندگان