کد خبر: ۷۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۶ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
بغض اهالی ورودی شرقی کازرون شکست؛

چرا درمانگاه شهید «آشتاب» کازرون پزشک ندارد؟

برای خودمان سؤال است که چرا یک مرکز درمانی با این همه امکانات، فاقد یک پزشک عمومی است؟ آیا انصاف است که با همت خیّرین، یک مؤسسه فرهنگی درمانگاهی تأسیس گردد، ولی تجهیزات آن با خاک یکسان شود و بدون استفاده از بین برود؟
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  کازرون خبر، ساکن در ناصرآباد شرقی و شهرک فجر، شهید بهشتی، کوی آزادگان (باقرآباد)، پردیس و انتظام کازرون با انتشار نامه ای که یک نسخه آن هم در اختیار «کازرو خبر» قرار گرفت، از کمبود امکانات بهداشتی و درمانی در این منطقه اظهار گلایه کرده و خواستار سامان دادن به این مشکل شدمد.

در بخشی از این نامه آمده است: در این منطقه درمانگاهی به نام شهید آشتاب با امکانات لازم درمانی و بخش های مختلف از جمله اورژانس، دندانپزشکی، فیزیوتراپی، زنان و زایمان، مامایی، اطفال، سونوگرافی و ... تأسیس شده که فقط جهت نشستن خاک بر روی آن ها مورد بازدید قرار گرفته و هر وقت مراجعه می نماییم برای ارائه خدمات پزشک خانواده، اظهار می دارند که ما پزشک نداریم.

در این نامه است: برای خودمان سؤال است که چرا یک مرکز درمانی با این همه امکانات، فاقد یک پزشک عمومی است؟ آیا انصاف است که با همت خیّرین، یک مؤسسه فرهنگی درمانگاهی تأسیس گردد، ولی تجهیزات آن با خاک یکسان شود و بدون استفاده از بین برود؟

 

نامه ساکنین ورودی شرقی کازرون در خصوص درمانگاه شهید آشتاب

نامه ساکنین ورودی شرقی کازرون در خصوص درمانگاه شهید آشتاب

نامه ساکنین ورودی شرقی کازرون در خصوص درمانگاه شهید آشتاب


نظرات بینندگان