کد خبر: ۷۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴

زمان برپایی نمایشگاه قرآن فارس قطعی شد

معاون قرآن و عترت ارشاد فارس گفت: نمایشگاه قرآن استان فارس 10 تا 20 تیرماه در محوطه روبروی آرامگاه حافظ برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی شیرازه، سیدمجتبی میردهقان در بیست و هفتمین و جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی فارس با اشاره به قطعی شدن زمان برپایی نمایشگاه قرآن فارس بیان کرد: نمایشگاه قرآن استان فارس 10 تا 20 تیرماه در محوطه روبروی آرامگاه حافظ برپا می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه شامل آثار هنرهای تجسمی و صنایع‌دستی، آثار نفیس، وقفیات و قرآن‌های موزه‌ای،‌ بخش کودک و نوجوان، بخش حجاب و عفاف، کتب علوم قرآنی ادعیه، قرآن و نرم‌افزارهای قرآنی خواهد بود.

معاون قرآن و عترت ارشاد فارس با اشاره به جشن رمضان در استان گفت: برگزاری جلسات تدبر و تفسیر قرآن با همکاری ائمه جمعه و جماعات و روحانیت مناطق مختلف، نشست علمی با موضوع قرآن، عترت و نماز با همکاری مراکز آموزش عالی از دیگر برنامه‌های این جشن است.

وی اضافه کرد: ارائه طرح نمایش خیابانی همراه با اجرای موضوع قرآن، عترت و نماز، اکران فیلم‌های کوتاه و بلند دارای مجوز با موضوع قرآن، عترت و نماز با هماهنگی اداره‌کل تبلیغ و ترویج معاونت امور قرآن و عترت در سالن‌های سینما، مجتمع‌های فرهنگی ـ هنری ارشاد اسلامی و مساجد، برنامه شب شعر و خاطره و داستان‌سرایی قصص قرآنی از دیگر برنامه‌هایی جشن رمضان است.

نظرات بینندگان