کد خبر: ۷۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

دستگیری عاملان تیراندازی به یک خودرو در شیراز

در بازرسي از خودرو و منزل اين دو نفر، پنج قبضه اسلحه كلت كمري، كلاش و سوزني، 182 عدد فشنگ، 110 گرم ترياك و 640 گرم سوخته ترياك كشف شد.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی فارس، سردار سرتيپ احمدعلي گودرزي گفت: به‌دنبال وقوع تيراندازي با استفاده از سلاح سوزني به يك دستگاه خودرو در شيراز، موضوع شناسايي عوامل در دستور كار قرار گرفت.

وي گفت: با تحقيقات همه جانبه و تلاش گسترده مأموران پليس امنيت عمومي در نهايت مخفيگاه اين افراد در يكي از محله‌هاي شهر شيراز شناسايي شد و با هماهنگي مقام قضائي در يك عمليات منسجم دو نفر از افراد مرتبط دستگير شدند.

گودرزي خاطرنشان كرد: در بازرسي از خودرو و منزل اين دو نفر، پنج قبضه اسلحه كلت كمري، كلاش و سوزني، 182 عدد فشنگ، 110 گرم ترياك و 640 گرم سوخته ترياك كشف شد.

اين مقام انتظامي با اشاره به توقيف خودرو متهمان كه در تيراندازي مورد استفاده قرار گرفته بود، افزود: متهمان به همراه اقلام مكشوفه براي تشكيل پرونده و سير مراحل قانوني به مقر انتظامي انتقال داده شدند.

گودرزي با بيان اينكه تلاش براي شناسايي و دستگيري دو نفر متهم ديگر اين پرونده ادامه دارد، هشدار داد: افرادي كه بخواهند نسبت به ايجاد ايجاد رعب و وحشت و بي نظمي در ميان شهروندان اقدام كنند، با برخورد قانوني مأموران انتظامي استان مواجه شده و به مرجع قضائي معرفي خواهند شد.

نظرات بینندگان