کد خبر: ۷۱۲۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۹ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۴

دادستان شیراز: 113 مجوز برخورد با ناهنجاری‌ها برای ناجا و بسیج صادر شده است

یزدانیان گفت: بیش از 39 هزار پرونده طی سال گذشته وارد اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب شیراز با 17 شعبه اجرای احکام کیفری، انقلاب و محاکم تصادفات شده است.
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی شیرازه، طهماسب یزدانیان در نشست خبری گفت: بیش از 39 هزار پرونده طی سال گذشته وارد اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب شیراز با 17 شعبه اجرای احکام کیفری، انقلاب و محاکم تصادفات شده است.

وی افزود: طی سال گذشته در بخش اجرای احکام 42 هزار و 993 پرونده تصمیم‌گیری و مختومه شده است و سه هزار و 884 پرونده عملکرد مثبت این دادسراها بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز بیان کرد: طی سال گذشته با اشاره به اینکه از سال گذشته تا 111 هزار و 538 پرونده به دادسرای عمومی انقلاب وارد شده است و در این مدت 112 هزار و 23 پرونده مختومه شده و عملکرد این بخش نیز مثبت بوده است.

یزدانیان با اشاره به صدور 113 مجوز برای نیروی انتظامی و بسیج برای برخورد با ناهنجاری‌های شهری گفت: این مجوزها در ارتباط با برخورد با دایرکنندگان مراسم غیرمجاز در باغات شهر، سگ گردانی در اماکن عمومی، منازل مبله، مصرف قلیان در اماکن عمومی، استقرار ایست و بازرسی، جمع‌آوری اتباع غیرمجاز، جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز و ماهواره‌های آشکار در پشت‌بام‌ها، برخورد با بی‌حجابان، توقیف خودروهای متخلف و جمع‌آوری معتادان صادر شده است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
0
جناب دادستان تشریف ببرید بلوار چمران! ظهر های ماه رمضان یه عده مثل سیزده بدر نشستن سفره پهن کدرن کنار خیابون! یه عده همراهان بیمار هستن اما بقیه ظهر ماه رمضان اومدن تفریح!