کد خبر: ۷۱۳۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۰۲ تير ۱۳۹۴

ماجرای دختر دندانپزشکی که از لاک به چادر رسید + فیلم

دختری که فارغ‌التحصیل رشته دندانپزشکی است، پس از یافتن کار مناسب با درخواست پزشک مطب مبنی بر کنار گذاشتن چادر مواجه می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از خبرگزاری دانشجو، مستند «از لاک جیغ تا خدا» با هدف تکریم حجاب و بانوان محجبه، با افرادی که به تازگی موفق به بهره‌مندی از پوشش چادر شده‌اند، گفتگو می‌کند. الگوسازی برای جامعه دختران و زنان کشور و نیز ارائه حجاب برتر از اهداف این برنامه است.

«از لاک جیغ تا خدا » کاری مستند از گروه خانواده و فرهنگ به تهیه کنندگی هاشم تفکری بافقی است که پیش از ماه مبارک رمضان هر روز از ساعت 11:30 به مدت 20 دقیقه  روی آنتن می رفت و بازپخش آن روز بعد از ساعت  1:20 بامداد بود که در ایام ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۶ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این قسمت «از لاک جیغ تا خدا » دختری متحول شده، از دورانی می‌گوید که علی رغم حیای درونی خود نسبت به داشتن حیای ظاهری مقاومت می کرد و از داشتن حجاب متعارف امتناع می ورزید.

این دختر که در دوران دانشجویی چادری می‌شود، پس از فارغ‌التحصیلی از رشته دندانپزشکی برای کار به مطب یکی از دوستان پدرش مراجعه می کند.

دوست پدرش که او را با ظاهری متفاوت از گذشته می‌بیند، پس از تعجب از ظاهر جدید وی، کنار گذاشتن چادر را شرط همکاری او عنوان می‌کند.

این دختر برای یافتن راهی مناسب در این دو راهی، قرآن به دست می‌گیرد...

شرح کامل این  ماجرا را از زبان این دختر را در ویدئو زیر مشاهده کنید و بشنوید.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴
0
خوش بحالش خیلی ثروتمند هستند که لباسای لوکسی داشته همه چیزای را تجربه کرده حالا نوبت حجاب است
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۴
0
باتشکر از فیلم قشنگتون خیلی این قسمتش رو دوس دارم خوش به حالش که کل قران رو خونده
انشاالله همه به راه راست هدایت شن ومثل این دخترخانم کل قران وسخنان امامان رو بخونن