کد خبر: ۷۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۷ - ۰۸ تير ۱۳۹۴
رئیس اداره زندان نی ریز:

30 زندانی جرائم غیر عمد در نی ریز منتظر سخاوت خیرین

رئیس اداره زندان نی ریز از برگزاری جشن گلریزان در این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر 30 زندانی جرائم غیر عمد با بدهی بیش از 30 میلیارد ریال در زندان نی ریز به سر می برند.

به گزارش شیرازه به نقل از نبض نی ریز، خلیل زارع در گفتگو با خبرنگار ما سخاوت خیرین استان در آزادی زندانیان را در کشور برتر دانست و افزود: استان فارس در سال گذشته از نظر میزان تخفیف و گذشت شاکیان نسبت به محکومان مالی جرایم غیرعمد و همچنین در خصوص حمایت خیرین در آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در جایگاه نخست کشور قرار داشته، به طوری که در شهرستان نی ریز، از شکات مبلغ 32 میلیارد ریال تخفیف و گذشت نسبت به شاکیان اخذ شد .

وی یادآورشد: هم اینک ۳۰ نفر به خاطر ناتوانی درپرداخت مهریه و نفقه، ناتوانی در پرداخت دیه ناشی از تصادف و ناتوانی در پرداخت دیه ناشی از مسایل مالی غیر از کلاهبرداری در نی ریز،  زندانی هستند.

رئیس اداره زندان نی ریز  همچنین از آزادی 18 زندانی جرائم غیر عمد  تا پایان سال 93 در نی ریز خبر داد و گفت : در جشن گلریزان سال گذشته مبلغی بالغ بر 570  میلیون ریال توسط خیرین جمع آوری شد که 2 نفر از زندانیان در شب میلاد امام حسن مجتبی توسط دو خیر نی ریزی با مبلغی بالغ بر 47 میلیون ریال به آغوش گرم خانواده باز گردانده شدند.

زارع افزود:  در همین رابطه نیز ستاد دیه استان با پرداخت مبلغی بالغ بر یک میلیارد و 320 میلیون ریال بلاعوض و مبلغی حدود 8 میلیارد ریال وام موجبات آزادی 18 زندانی جرائم غیر عمد در نی ریز فراهم شد. 

وی از برگزاری جشن گلریزان در این شهرستان خبر داد و گفت: این جشن همانند سال های گذشته همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع)، ۱۱تیرماه در تالار کوثر  برگزار می شود.

رئیس اداره زندان نی ریز خاطر نشان کرد: همشهریان عزیز می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 1199/1199/10 بانک ملت به حساب ستاد دیه استان واریز و فیش واریزی را به اداره زندان نی ریز تحویل دهند.

نظرات بینندگان