کد خبر: ۷۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۴
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ 21 تیر 94

کلاه گشاد «مسی» بر سر شیرازی ها!/ مردم از طرح تنظیم بازار استقبال نکردند

موضوع استعفای استاندار و گزینه‌های احتمالی برای جایگزینی وی امروز هم در یکی از روزنامه‌ها به چشم می‌خورد.
سالاد

به گزارش شیرازه؛

سالاد تیتر یک خود را به انتقاد آیت الله ایمانی از وضعیت عمرانی فارس اختصاص داده است: «25 سال گذشت و هنوز مردم فارس در آرزوی آزادراه هستند». وی در مراسم افطاری یکی از نمایندگان مجلس با اعلام این مطلب گفته: «هیچ نعمتی در جامعه ما بالاتر از وحدت و همدلی نیست».

«تکلیف استاندار فارس امروز مشخص می شود» به نقل از سخنگوی کشور هم در صفحه نخست تیتر شده است که مربوط به مصاحبه امیری است. البته گفتنی است که با مشخص شدن دو گزینه برای استانداری فارس نمایندگان فارس به طور دسته جمعی استعفا دادند و پای استیضاح وزیر کشور هم امضا کرده اند.

مدیر کل استاندارد فارس از فروش سکه های مسی به جای سکه طلا آن هم با نشان استاندارد جعلی در بازار طلای شیراز خبر داده و با اعلام شماره پیامکی 10001517 از مردم خواسته با ارسال کد سکه ها به این سامانه از اصالت خرید خود مطمئن شوند. این خبر در صفحه نخست با تیتر «کلاه گشاد مسی بر سر شیرازی ها!» در کنار یک کاریکاتور به چاپ رسیده است؛

سالاد

گزارشی هم به نقل از یکی از خبرگزاری ها در صفحه نخست تیتر شده است: «قطب مخابراتی جنوب جزو برترین ها نیست!». بنا به این گزارش استان فارس در حالی قرار بود قطب مخابرات جنوب کشور باشد که سهم این استان از استان هایی مانند سمنان و یزد هم پایین تر و در واقع در رتبه نهم کشور است.

سالاد وزیر کشور گفته: «در مذاکرات هسته ای برای احقاق حقمان ایستادگی می کنیم» که تیتر یک این روزنامه شده است.

این روزنامه در گزارشی به بررسی علل قطع مکرر آب در برخی از مناطق شیراز و مسائل مربوط به کم آبی در سیطره وسیع استان پرداخته است. نویسنده موضوعات مختلفی از قبیل پوسیدگی لوله ها در شبکه آبرسانی، استفاده بیش از حد، خشکسالی و... را مورد بررسی قرار داده است. عکس صفحه نخست این روزنامه و تیتر آن به همین گزارش اختصاص یافته است: «تشدید بحران آب در عطش برنامه ریزی های کلان و عملی».

سالاد تیتر یک خود را به صحبت های سرپرست استانداری فارس در جلسه شورای برنامه ریزی استان اختصاص داده است: «مبنای ارزیابی مدیران جذب 100 درصدی اعتبارات تا پایان سال مالی 93 است».

تصویر امروز مربوط به مذاکرات هسته ای است و تیتر آن از یک خبرگزاری خارجی انتخاب شده است: «احتمال اعلام یک ضرب الاجل دیگر برای ادامه مذاکرات».

سالاد به نقل از منابع نزدیک به مذاکرات تیتر زده: «مذاکرات تا دوشنبه نهایی می شود».

«750 روستای استان فارس با تانکر آبرسانی می شود» هم تیتری است که برای تصویر امروز این روزنامه انتخاب شده است.

همه اخبار داخلی این روزنامه از سایر خبرگزاری ها آورده شده که از پرداختن به آنها می گذریم.

و دلواپسان اونور آبی مذاکرات؛

سالاد

سالاد صحبت های روحانی در ضیافت افطارش با اصحاب فرهنگ و هنر را تیتر یک خود کرده است: «22 ماه هنرمندانه با دنیا مذاکره کردیم».

عکس امروز این روزنامه هم به تئاتر استان مربوط است و با «آغاز ماراتن نفس گیر تئاتری های فارس» تیتر شده است.

«مجهول توسعه با 15 صفر» عنوان یادداشت امروز این روزنامه است که صحبت های معاون روحانی را دستمایه یادداشت امروز خود قرار داده است. نوبخت در مورد برنامه ششم توسعه گفته: «تحقق توسعه در پنج سال برنامه ششم توسعه نیاز به 1063 هزار میلیارد تومان است». نویسنده هم با استناد به صحبت های نوبخت به بررسی وضع موجود پرداخته است.

«مردم از طرح تنظیم بازار استقبال نکردند» عنوان مطلبی در صفحات داخلی است که به بررسی طرح تنظیم بازار دولت و مشکلات و کاستی های آن پرداخته است.

نظرات بینندگان