کد خبر: ۷۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۴

فرمانده سپاه سروستان: پایگاههای مقاومت بسیج بازوی توانمند مساجد هستند

نخستین نشست مشترک ائمه جمعه وجماعات،هیئت امناء مساجد و حسینیه ها و همچنین فرماندهان پایگاهها و حوزه های مقاومت شهرستان سروستان در سال جاری برگزار شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، در این نشست صمیمی سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان در سخنانی ضمن تقدیر از ائمه جمعه و جماعات،هیئت امنا مساجد و حسینیه ها و همچنین فرماندهان پایگاهها و حوزه های مقاومت این شهرستان در راستای همکاری با نیروی مقاومت بسیج گفت: متولیان امر در مساجد از ظرفیت ها و پتانسیل پایگاههای مقاومت بسیج چه در حوزه سخت افزاری و چه در حوزه نرم افزاری حداکثر استفاده را ببرند.

براساس گزارش سروآنلاین، سرگرد احمدی بسیج را ذخیره ارزشمند اسلام و انقلاب دانست و افزود: حقیقتا ترکیب برنامه های مسجد و برنامه های بسیج، جوانان ما را در مقابل جنگ فرهنگی دشمن بیمه خواهد کرد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان در ادامه سخنان خویش با اشاره به نقش مهم امام جماعت مسجد در پیشبرد اهداف متعالی انقلاب و نظام اسلامی اظهارداشت: روحانی مسجد باید محور وحدت در هر مسجد باشد تا بعضا اختلاف نظرهایی که ممکن است وجود داشته باشد را به حداقل برسانیم تا از این رهگذر بتوانم در اجرای برنامه ها موفق باشیم.

وی در پایان سخنانش خواستار حمایت متولیان امور مساجد و حسینیه ها و سایر تشکیلات فرهنگی و مذهبی خصوصا هیئت امنا مساجد از برنامه های بسیج شد.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام دشتی،امام جمعه بخش کوهنجان در سخنانی ضمن تاکید بر حفظ وحدت و تعامل هر چه بیشتر در مساجد خواستار نو بودن و به روز بودن برنامه های مساجد و نیروی مقاومت بسیج شد. 



حاج اقا کوهکن، روحانی حاضر در روستای نظر آباد هم در سخنانی کوتاه ضمن تجلیل از فعالیت های نیروی مقاومت بسیج در سطح شهر و روستاها، بسیج و سپاه را بازوی توانمند انقلاب و نظام عنوان کرد و افزود: هر عرصه ای که خالی از نیروی مخلص و مردمی بسیج و سپاه باشد قطعا در آنجا ما ضرر خواهیم کرد.
نظرات بینندگان