کد خبر: ۷۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۴

جمعی از علمای اهل سنت گله دار تجاوز عربستان به یمن را محکوم کردند + عکس

مدیر مجتمع علوم دینی اهل سنت و جمعي از علما و روحانيون گله دار اقدام عربستان را درحمله به یمن محکوم کردند.
به گزارش شیرازه، مدیر مجتمع علوم دینی اهل سنت و جمعي از علما و روحانيون گله دار اقدام عربستان را درحمله به یمن محکوم کردند و از جهان اسلام خواستند در ايجاد وحدت و همدلي بين مسلمين و كشورهاي اسلامي بیشتر تلاش کنند.

جمعي از علما و روحانيون، ائمه جمعه، مديران و مدرسين مدارس علميه اهل سنت گله دار با محكوم کردن اقدام عربستان سعودي و هم پيمانانش در تجاوز به يمن، از علمای دنیای اسلام خواستند در ايجاد وحدت و همدلي بين مسلمين و كشورهاي اسلامي تلاش بیشتری کنند و در مقابل توطئه ها و ظلم های غرب و استكبار بایستند.

جمعی از علمای اهل سنت گله دار تجاوز عربستان به یمن را محکوم کردند + عکش

شیخ منصور حسینی مدیر مجتمع علوم دینی اهل سنت گله دار ضمن محکومیت شدید تجاوز آشکار ارتش رژیم آل سعود با حمایت چند کشور عربی و صهیونیستی به سرزمین و مردم بی دفاع یمن گفت: به تمام علما و مبلغین اهل سنت اعلام کردیم که در خطبه های نماز جمعه و عید سعید فطر نسل کشی و قتل عام عمومی مسلمانان مظلوم و بی گناه یمن، توسط ارتش سفاک و مزدور رژیم آل سعود را محکوم نمایند و انزجار و ناراحتی خود را از این اقدام وحشیانه اعلام نمایند.
  حسینی افزود: با توجه به اینکه هفته آخر ماه مبارک رمضان به عنوان هفته همبستگی ملت ایران با مردم مظلوم یمن نامگذاری شده اکثر مبلغین و خطبای جمعه اهل سنت همبستگی خود را با مردم مظلوم یمن اعلام کردند.
نظرات بینندگان