کد خبر: ۷۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲:۰۲ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۴

حذف تابلو جاده راه آهن سروستان توسط اداره راه و شهرسازی + عکس

اداره راه و شهرسازی سروستان در اقدامی تامل برانگیز اقدام به جمع آوری تابلو جاده راه آهن سروستان در ابتدای جاده سلامت کرد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، روز گذشته و در یک اقدام تامل برانگیز، اداره راه و شهرسازی سروستان تابلو جاده راه آهن چند ماه پیش توسط شهرداری سروستان در ابتدای جاده سلامت نصب شده بود جمع آوری و به زمین های اطراف آن اداره منتقل کرد.

براساس گزارش سروآنلاین،این اقدام که بدون اطلاع شهرداری سروستان صورت گرفت با واکنش شدید و پیگیری شورای اسلامی شهر سروستان همراه شد که در نهایت ارائه توضیحات از سوی رئیس اداره راه و شهرسازی درخصوص علت این ناهماهنگی و به روز شنبه آینده موکول شده است.

بر اساس اخبار شنیده شده علت این اقدام مباحث فنی و حفظ حریم جاده اعلام شده اما بنظر می رسد دلایل ارائه شده با توجه به فاصله این تابلو تا جاده مورد نظر کارشناسی نیست.

مهدی رجبی،سخنگوی شورای اسلامی شهر سروستان در یک گفتگوی خبری با خبرنگار سروآنلاین ضمن اعلام گلایه مندی مجموعه شورای اسلامی شهر سروستان و شهرداری از این ناهماهنگی خواستار توضیح علت این اقدام تامل برانگیز و نصب مجدد آن در مکان قبلی شد.

خاطر نشان می شود عبور خط آهن شیراز-گل گهر از شهرستان سروستان از جمله برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که شامل حال این خطه شهیدپرور شده و با استقبال و تقدیر مردم شهرستان سروستان از مسئولان کشوری همراه بوده است.

نظرات بینندگان