کد خبر: ۷۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۴

مسابقات پیشکسوتان والیبال فارس با برتری شیراز در خرمبید به پایان رسید

تیم والیبال شیراز ، کازرون و اقلید به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم ، اولین دوره مسابقات پیشکسوتان فارس شدند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  پایگاه تحلیلی خبری بام فارس ، اولین دوره مسابقات والیبال پیشکسوتان استان با حضور 8 تیم از شهرستان های شیراز ، اقلید ، مرودشت ، ممسنی ،آباده ، نی ریز ،خرم بید و کازرون در سالن شهدای صفاشهر برگزار شد .

روح الله کریمی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان خرم بید در مصاحبه با خبرنگار ما در این باره گفت: این دوره مسابقات با استقبال پرشور پیشکسوتان و ورزشکاران  شهرستانی و استانی  به مدت سه روز برگزار شد که موجب دور هم جمع شدن بیش از سه دهه ورزشکاران والیبال پیشکسوت  استان شد.

وی این مسابقات را کلاس اخلاق دانست و افزود: این دوره  مسابقات ، برای ورزشکاران والیبال خرم بیدی ، بهترین کلاس  آموزشی از نظر  مربی گری و داوری  بود.

کریمی نژاد ، حضور ریاست هیئت  والیبال و داوران استان را از ویژگی های این دوره مسابقات بر شمرد .

ریئس اداره ورزش و جوانان  شهرستان در پایان ،  از فرمانداری خرم بید ، هیئت والیبال  ، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی ، بهزیستی و آموزش وپرورش صفاشهر و سایر ادارات خرم بید که آنها در برگزاری این دوره مسابقات کمک و یاری نمودند تشکر نمود.

گفتنی است در پایان این دوره مسابقات ، جمعی از مسئولین شهرستانی و استان ، کاپ و لوح تقدیر مقام اول تا سوم  را به ترتیب  به تیم والیبال شیراز ، کازرون و اقلید و کاپ اخلاق را به خرم بید اهدا نمودند.

 

 

 

224224
نظرات بینندگان