کد خبر: ۷۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۸ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۴

امام جمعه کوار خواستار توجه ویژه مسئولین به خبرنگاران شد

در مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار و تعدادی دیگر از مسئولین شهرستان، از خبرنگاران و اصحاب رسانه کوار تقدیر شد.

به گزارش سرویس شهرستان های  شیرازه به نقل از بهارکوار، در جلسه ای به مناسبت روز خبرنگار و با حضور امام جمعه، فرماندار، بخشدار طسوج، رئیس شورای شهر، سرپرست شهرداری، تعدادی از رؤسای ادارات و جمعی از خبرنگاران، عکاسان و مدیران رسانه های مکتوب، فضای مجازی و صداوسیمای شهرستان، از زحمات اصحاب رسانه تجلیل و قدردانی به عمل آمد. 

حجت الاسلام آقایی امام جمعه کوار با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران کوار، سهم عمده‌ای در معرفی کوار به خارج از شهرستان داشته اند و شاید بتوان گفت بیش از آن چیزی که مسئولین برای خدمت در شهرستان تلاش می کنند، این خبرنگاران هستند که نمای شهرستان را در استان و در خارج از کوار ترسیم می کنند و این موضوع وظیفه خبرنگاران را خطیرتر می کند و چهره ای که خبرنگاران از شهرستان ترسیم می کنند به دست مایه ای برای شناخت شهرستان تبدیل می شود.

امام جمعه کوار ضمن تقدیر از زحمات اصحاب رسانه و اشاره به برخی از مشکلات خبرنگاران کوار، خواستار توجه ویژه مسئولین شهرستان به رفع مسائل و مشکلات این قشر زحمت کش شد.

فرماندار کوار نیز با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران همانطور که در هشت سال دفاع مقدس با جان و دل، آن لحظات را ثبت و ضبط کردند اکنون نیز می بایست لحظات حساس انقلاب را ثبت و ضبط کنند.

داریوش دهقان، مردم کوار را دارای بهترین فرهنگ دانست و افزود: کار بزرگی که در جای جای شهرستان کوار ریشه دوانده است فرهنگ ایثار و شهادت می باشد و ما باید این را قدر بدانیم.

مهندس دهقان افزود: مردم کوار آن قدر مردم شریفی هستند که به عنوان مثال در جریان سرقت های زنجیره ای که در شهرستان رخ داد، هیچ یک از افراد دستگیر شده کواری نبودند و حتی همکاری نیز در کوار نداشتند و همه از خارج از شهرستان بودند و در دیگر مسائل نیز اگر جرمی رخ می دهد توسط کواری اصیل نیست و برخی از مهاجرین هستند که این جرائم را انجام می دهند.


شایان ذکر است، 17 مردادماه مصادف با شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی که در سال ۱۳۷۷ در شهر مزار شریف افغانستان توسط گروه تروریستی طالبان به شهادت رسید، به عنوان روز خبرنگار در تقویم کشور به ثبت رسیده است.

نظرات بینندگان