کد خبر: ۷۴۳۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

فرماندار لارستان: مسئولین پاسخگوی خبرنگاران باشند/ ارباب رجوع را در پیچ و خم اداری نیندازید

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان خطاب به روسای ادارات شهرستان گفت: در چارچوب قانون کارها را به پیش ببرید.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از لادستان ، علی اکبر نجیب زاده در جلسه شورای اداری شهرستان و در آغاز سخنانش به فرا رسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی اشاره کرد و برای تمامی آزادگان آرزوی سلامتی و بهروزی نمود و به آنها تبریک و تهنیت عرض کرد.

وی همچنین یاد و نام و خاطره حضرت حجت الاسلام والمسلمین نوربخش (ره) امام جمعه فقید لارستان هم گرامی داشت و اظهار کرد: بنده علاقه زیادی به این روحانی جلیل القدر داشتم و این اولین جلسه شورای اداری بعد از ارتحال مرحوم نوربخش است که خداوند ان شاالله روحش را با اجداد طاهرینش محشور فرماید.

نجیب زاده در ادامه از برگزار کنندگان همایش لارستان در مسیر توسعه که چند روز قبل در لارستان برگزار شد بخصوص جوانان و نوجوانان عزیز لاری تقدیر و تشکر کرد و گفت: در این همایش ۳ نفر از سخنرانان برجسته کشوری آمدند و ما را با مسائل روز و شرایط پسا تحریم و البته با کمترین هزینه آشنا کردند.


ارباب رجوع را در پیچ و خم اداری نیندازید

وی خطاب به رؤسای ادارات تاکید کرد: تمامی مسئولین و کارمندان ادارات شهرستان تکریم ارباب رجوع کنند و با مردم برخورد خوب داشته باشند و ارباب رجوع را در پیچ و خم اداری نیندازند و اگر خدایی نکرده چنین شد، من بعد برخورد ما بیشتر می شود.

لذا از همه می خواهم که کار مردم را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید و رعایت ارباب رجوع را بکنید و با آنها رفتار خوب و نیکو داشته باشید.

وی اظهار داشت: وظیفة بنده نظارت بر ادارات هست و از حقوق قانونی خودم بعنوان نماینده دولت استفاده می کنم و اگر مشاهده شود که کم کاری و سهل انگاری از سوی ادارات صورت می گیرد قطعاً برخورد خواهم نمود.


فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: مسئولین در محل اداره خود مشکلات مردم را بررسی و مرتفع نمایند و از فرستادن آنها به فرمانداری جداً خودداری فرمایند.

وی افزود: مدیران شهرستان در راستای جذب اعتبارات تلاش کنند. متاسفانه بعضی مواقع مشاهده می گردد که رییس اداره هیچ اطلاعی از پروژه های اداره خود ندارد و این خیلی بد است.

مسئولین شهرستان با برگزارکنندگان همایش جوان و اندیشه همکاری کنند

وی در ادامه به برگزاری همایش تخصصی جوان و اندیشه در شهریور ماه با حضور وزیر آموزش و پرورش هم اشاره کرد و گفت: دستگاه های اداری شهرستان با برگزار کنندگان این همایش همکاری نمایند چرا که در این همایش جوانانی مشغول به خدمت هستند که بدون هیچ چشم داشتی برای شهرستان زحمت می کشند و از نفرات برتر کنکور امسال و نخبه های علمی تجلیل می نمایند.

معاون استاندار فارس تأکید کرد: در بحث سرمایه گذاری هم جدّی عمل نمایید و دست سرمایه گذاران را بگیرید و با آنان کمال همکاری را بکنید. البته سرمایه گذار هم رصد می کند و بدون حساب و کتاب وارد کار سرمایه گذاری نمی شود. لذا تمام سعی شما این باشد که در چارچوب قانون و در آرامش کامل کار شود.

رییس شورای اداری شهرستان خاطر نشان کرد: همه جناح ها، احزاب، گروهها، رسانه ها و جراید و غیره در راستای رشد و توسعه و پیشرفت شهرستان کمک کنند.

وی گفت: تمامی مسوولین ادارات شهرستان در چارچوب قانون کارها را به پیش ببرند.

معاون استاندار در ادامه اظهار داشت: اگر قرار باشد یک گروه یا یک حزب و یا یک جناح خاصی کار کنند ما هر روز این تنش ها و درگیری ها را خواهیم داشت.

وی افزود: البته ما مشترکات فراوانی هم داریم که می شود روی این تکیه کرد و اگر هم مباحثی ارائه می گردد، بدون هیچگونه توهینی و تهمتی می شود بیان کرد.

پاسخگوی خبرنگاران باشید

وی گفت: تعدادی از رسانه ها و خبرنگاران از بعضی مدیران ادارات گله داشتند که ادارات پاسخگو نیستند و مصاحبه نمی کنند. لذا از همه ادارات می خواهیم که پاسخگوی خبرنگاران باشند و به سؤالات آنان پاسخ دهند. چرا که این مهم از سیاست های دولت تدبیر و امید است.


نجیب زاده ادامه داد: عملکرد دولت را به اطلاع مردم برسانید و به خبرنگاران هم گفته ام اگر اداره ی پاسخگو نشد، حتماً اسامی ادارات را به من بدهند.

وی ادامه داد: اگر مسئول اداره ای خسته شده است و دیگر توانایی اداره کردن یک اداره را ندارد می تواند استعفا دهد. چون کسی ما را مجبور نکرده است و خودمان مسئولیت قبول کرده ایم و این حرف را می زنم و بعضی ها از حرف های بنده بدشان می آید و ناراحت می شوند، این که ناراحتی ندارد.

فرماندار لارستان در پایان سخنانش بیان کرد: وقتی که همه ما مسئولیت را پذیرفتیم بایستی برای این مردم و شهرستان کار کنیم، و مردم هم به قدر کافی گرفتار هستند و ما نبایستی به گرفتاری های آنها اضافه کنیم.
برچسب ها: لارستان ، فرماندار
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
0
منظورش از مسئولين كيه ؟ بقيه هست يا خودش ؟