کد خبر: ۷۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
مدیر آموزش و پرورش خرامه:

تقاضای جذب 57 نفر را داشتیم که یک نفر هم سهم خرامه نشد

کاظمی گفت: این مجموعه 57 نفر نیرو برای آموزش ابتدایی کمبود دارد که آن را به استان اعلام کرده بودیم اما معلوم نیست که سازمان سنجش اطلاعات مورد نیازش را از کجا به دست آورده است.

به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از  صدای خرامه، در همان روزهایی که وزارت آموزش و پرورش دائماً صحبت از ورود 5000 نیرو را به این وزارت خانه به میان می آورد، چنان گرد و خاکی بلند شده بود که بسیاری از جوانان جویای کار، کلید حل بیکاری خود را در دستان وزیر 61 ساله دولت تدبیر و  امید می دیدند.

دیری نگذشت که سازمان سنجش آب پاکی را روی دست همه ریخت؛ 5000 نفر به 3704 نفر تقلیل یافت؛ هزینه ثبت نام 48000 تومان است؛ آزمونی برای عموم متقاضیان وجود ندارد چرا که سهمیه ها براساس هر شهر تقسیم شده است.

در سراپای این فایل 129 صفجه ای، نامی از خِرامه نبود؛ آیا خِرامه کمبود نیرو ندارد؟ آیا از طرف مسئولان خِرامه اقدامی صورت نگرفته؟ آیا از 275 نفر سهم استان فارس یک نفر هم سهم خِرامه نمی شد؟ این سوالات و بسیاری از سوالات دیگر در ذهن مردم به وجود آمد.

کرامت کاظمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرامه در پاسخ به این سوالات گفت: این مجموعه 57 نفر نیرو برای آموزش ابتدایی کمبود دارد که آن را به استان اعلام کرده بودیم اما معلوم نیست که سازمان سنجش اطلاعات مورد نیازش را از کجا به دست آورده است.

وی افزود: بسیاری از معلمان ریاضی، فیزیک، شیمی و رشته های فنی مثل برق و مکانیک یا غیربومی اند و یا سرباز معلم هستند که ما برای همه این موارد هم اعلام نیاز کردیم اما تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است، 110 نفر نیروی پیش دبستانی هم امیدی برای استخدام داشتند که نا امید شدند.

کاظمی به حضور اولین فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان در سال آینده خبر داد و بیان داشت: سال 95 اولین فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان با تعهد 2 ساله وارد آموزش و پرورش خرامه خواهد شد، تعداد کل این افراد 43 نفر است.

نظرات بینندگان