کد خبر: ۷۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴

وزیر کشور معاون استاندار فارس را منصوب کرد

هادی پژوهش جهرمی با پیشنهاد استاندار فارس و با حکم وزیر کشور به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب شد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس، متن حكم دكتر عبدالرضا رحماني فضلي خطاب به پژوهش جهرمي به شرح زير است:
جناب آقاي هادي پژوهش جهرمي
سلام عليكم
بموجب اين حكم و بنا به پيشنهاد استاندار محترم فارس به سمت معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري منصوب مي شويد.
اميد است ضمن تلاش در جهت ايجاد هماهنگي و تعامل با كليه نهادها، سازمان ها و دستگاه هاي كشوري و لشكري استان و بهره گيري از استعدادها و توانمندي نيروهاي لايق، دلسوز و كارآمد در تحقق برنامه ها و سياست هاي دولت تدبير و اميد و وزارت متبوع و نيز خدمت رساني هرچه بيشتر به مردم شريف استان موفق باشيد.
توفيق روزافزونتان را در پيروي از منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي"مدظله العالي" در جهت پيشبرد اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
عبدالرضا رحماني فضلي
وزير كشور
«پژوهش» اصالتا اهل جهرم است. وی اکنون ریاست شورای اصلاح طلبان استان خراسان رضوی را بر عهده دارد و عضو هیئت مدیره شورای بنیاد باران این استان می باشد. وی یکی از صنعتگرانی است که در دعوت از عناصر افراطی به شهر مشهد نقش بسزایی دارد. او همچنین، معاونت سیاسی استانداری فارس در دوره صحرائیان و معاونت سیاسی استانداری خراسان رضوی در زمان رسولی در دولت اصلاحات را در کارنامه دارد.
نظرات بینندگان