کد خبر: ۷۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۴

امام‌جمعه قیروکارزین: در هفته دولت خدمات نظام در تمام ابعاد به اطلاع مردم برسد

اکبری گفت: در هفته دولت باید خدمات و نقاط قوت در تمام ابعاد به اطلاع مردم برسد و مردم به خدمات نظام آگاه شوند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از پرگون، حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری در جلسه شورای اداری این شهرستان که به مناسبت هفته دولت برگزار شد ضمن تبریک هفته دولت به تمام خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نکوداشت یاد شهدای والامقام رجایی و باهنر اظهار داشت: باید در تمام امور نسبت به حفظ انقلاب پایبند باشیم و عمل خود را با گفتارمان یکی کرده و در دورانی که توفیق خدمتگزاری پیدا کرده‌ایم تمام حقوق مادی و معنوی مردم را رعایت کنیم.

وی بابیان این‌که شهیدان رجایی و باهنر شهدای برخاسته از متن و بطن مردم هستند و تعهد و تخصص و خدمتگزاری بی‌منت به مردم از ویژگی‌های بارز این دو دولتمرد ماندگار بود خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر از نخبگان کشور بوده‌اند که هم در دوره مبارزات انقلاب و هم پیروزی انقلاب نقش بسزایی را ایفا کرده و به همین دلیل مورد هجمه دشمنان انقلاب قرار گرفتند.

امام‌جمعه قیروکارزین بابیان این‌که باید در سال همدلی و هم‌زبانی ضمن بزرگداشت زحمات دولت و  تمام خدمتگزاران با همدلی تمام امور را به‌پیش برد بیان داشت: نظام ما نظامی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است و باید خدمات و نقاط قوت در تمام ابعاد به اطلاع مردم برسد تا مردم به خدمات نظام آگاه شوند.

این مقام مسئول با تأکید بر اطلاع‌رسانی به‌موقع و درست در این هفته خاطرنشان کرد: بیان عملکردها و اطلاع مردم از فعالیت‌های دولت باعث افزایش اعتماد مردم به ‌نظام می‌شود ازاین‌رو باید مدیران به موضوع اطلاع‌رسانی دقیق و درست توجه لازم را داشته باشند.

اکبری ادامه داد: هفته دولت بهترین فرصت برای بازگو کردن خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است و دولتمردان و خدمتگزاران ایران اسلامی نیز باید برای آبادانی، پیشرفت و رفاه مردم ایران از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی در پایان مزین شدن این هفته به‌نام شهیدان رجایی و باهنر را از حسنات این هفته دانست و افزود: مدیران باید این شهیدان والامقام را سرلوحه کار خود قرار دهند و در خدمت‌گزاری و خادمی ملت از این بزرگواران الگو گیرند.

نظرات بینندگان