کد خبر: ۷۴۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۴

مدیر آموزش‌وپرورش قیروکارزین: توسعه شبکه های مجازی سبب کاهش کتاب‌خوانی شده است

رستمی گفت: توسعه افسارگسیخته فضای مجازی این روزها سبب کاهش رغبت جوانان به سمت کتاب و کتاب‌خوانی شده است که باید به حال این پدیده فکری کرد

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از پرگون، به‌مناسبت هفته دولت و با حضور فرماندار و سایر مسئولان محلی این شهرستان نمایشگاه کتابی در زمینه‌های مختلفی مانند آموزش خانواده، علمی، داستان، روانشناسی، تاریخی، فرهنگی، جامعه‌شناسی، مذهبی و غیره در رده‌های سنی کودکان و بزرگسالان توسط آموزش‌وپرورش قیروکارزین در شهر قیر افتتاح شد.

مدیر آموزش‌وپرورش قیروکارزین در حاشیه این مراسم ضمن تبریک آغاز هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این نمایشگاه کتاب با کتاب‌هایی در موضوعات مختلف افتتاح‌شده و بازدید از آن برای عموم مردم آزاد است.

دانیال رستمی افزود: توسعه افسارگسیخته فضای مجازی این روزها سبب کاهش رغبت جوانان به سمت کتاب و کتاب‌خوانی شده است که باید به حال این پدیده فکری کرد.

این مسئول به‌ضرورت ترویج فرهنگ مطالعه کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه اشاره و با تأکید بر لزوم افزایش میزان سرانه مطالعه در میان مردم بیان داشت: نمایشگاه‌های کتاب بهترین شیوه برای ترویج فرهنگ کتاب و  کتاب‌خوانی در جامعه است که باید موردتوجه قرار گیرد.

وی در پایان اضافه کرد: اقدامات و هجمه‌های فرهنگی دشمنان را باید با اقدامات فرهنگی پاسخ داد تا بتوان جوانان را هرچه بیشتر به سمت انقلاب و فرهنگ اسلامی جلب کرد.

نظرات بینندگان