کد خبر: ۷۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۴

اشتغالزایی کمیته امداد برای 94 مددجو در خرم بید

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خرم بید گفت: 94 خانوار تحت حمایت در سال 93 توانمند شدند.

 به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از بام فارس ،94 فرصت شغلی  در سال گذشته توسط کمیته امداد امام خمینی خرم بید ایجاد شده است.

تقی ملائی در نشست خبری با خبرنگاران به تشریح برنامه‌های کمیته امداد در سال گذشته خبر داد. وی با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده توسط  این نهاد و در راستای توانمند سازی خانوارهای زیر پوشش گفت: یکی از فعالیتهای اساسی و پایه ای امداد موضوع ایجاد اشتغال و خودکفا شدن مددجویان است که الحمداله تاکنون خدمات ارزنده ای در این خصوص انجام گرفته است.

تقی ملائی با اشاره به اینکه امسال نیز برای اشتغالزایی مددجویان این نهاد برنامه‌‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است، اضافه کرد: امسال اعتبار اختصاص یافته به کمیته امداد خرم بید 10 میلیارد دو 350 میلیون ریال است.

وی تصریح کرد: بنا به تعهدات این نهاد و برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته امسال  190طرح  توسط کمیته امداد  خرم بید ایجاد می‌شود.

تقی ملائی ادامه داد: میزان اعتبار جذب شده در 5 ماهه 94 مبلغ 4 میلیارد و 170 میلیون ریال بابت 39 نفر بوده است و در حال حاضر  نیزقریب به 20 پرونده مددجویی آماده ارسال به بانک‌های عامل است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سال گذشته 94 فرصت شغلی توسط کمیته امداد خرم بید ایجاد شد، اضافه کرد: به همین دلیل کمیته امداد اخرم بید به عنوان دستگاه برتر در سال گذشته  شناخته شد.

انتهای پیام/224224

نویسنده :
حمیدرضاطهماسبی
نظرات بینندگان