کد خبر: ۷۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۴

مدال نقره نماینده فارس در رقابتهای کشتی ساحلی کشور

نوجوان لارستانی در مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور انتخابی رقابتهای آسیایی ویتنام بر سکوی دوم وزن 60 کیلوگرم قرار گرفت.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه محمدرضا عسکرپور نوجوان لارستانی در مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور انتخابی رقابتهای آسیایی ویتنام بر سکوی دوم وزن 60 کیلوگرم قرار گرفت و به اردوی تیم ملی دعوت شد. در این دوره از پیکارها عسکرپور که در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده بود توانست در دور دوم با نتیجه سه بر یک حبیب خالدی از خوزستان را شکست دهد.
وی در کشتی سوم با حساب سه بر صفر از سد نماینده توابع تهران گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.
عسکرپور در دور چهارم در یک کشتی حساس و تماشایی کشتی گیر ریزنقش کرمانشاهی را با حساب سه بر صفر از پیش روبرداشت و فینالیست شد.
این نوجوان لارستانی در کشتی فینال به رقابت با محمد احمدی از البرز قرار گرفت که در یک مبارزه نزدیک علیرغم اینکه تا دقایق پایانی از حریف خود پیش بود در اثر یک غفلت این دیدار را با حساب دو بر یک واگذار کرد و به مدال نقره رسید.
امیرحسین فتوحی دیگر کشتی گیرلارستانی در وزن 70+ کیلوگرم لارستانی با سه پیروزی و دو شکست به عنوان پنجم این رقابت ها را کسب کرد.
تیم کشتی ساحلی نوجوانان فارس پس از تیمهای البرز، مازندران، تهران و کرمانشاه با 15 امتیاز که توسط دو تن از کشتی گیران لارستانی کسب شد در جایگاه پنجم قرار گرفت.
رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی کشور در سه رده ی سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان روز جمعه 13 شهریورماه سال جاری در شهرستان نور استان مازندران برگزار شد.
نظرات بینندگان