کد خبر: ۷۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۴

نفس ورزش کشتی سروستان به شماره افتاد!

این ورزش پهلوانی که یکی از پر افتخارترین رشته های ورزشی سروستان می باشد، چند ماهی است حال و روز خوشی ندارد و به نظر می رسد دیگر کسی به آن اهمیت نمی دهد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، ورزش کشتی سروستان ماه هاست که به صورت رسمی تعطیل شده و دیگر خبری از حضور کشتی گیران این شهرستان در مسابقات استانی و کشوری نیست.

 براساس گزارش سروآنلاین، این ورزش پهلوانی که یکی از پر افتخارترین رشته های ورزشی سروستان می باشد، چند ماهی است حال و روز خوشی ندارد و به نظر می رسد دیگر کسی به آن اهمیت نمی دهد.

 تعطیلی دو ماهه سالن کشتی در اواخر سال گذشته و مسائلی که بر آن گذشت انگار شوک بزرگی بر پیکره کشتی سروستان وارد کرد و تبعات آن هنوز ادامه دارد.

 به گفته برخی کشتی گیران این شهرستان،بی تفاوتی مسئولین سروستان به این ورزش از یک سو و به دنبال آن بی انگیزه شدن زحمت کشان این رشته ورزشی از جمله دلایل اصلی رکود و تعطیلی ورزش کشتی شهرستان سروستان شده است.

 آخرین حضور کشتی گیران سروستانی به مسابقات نونهالان و نوجوانان استان فارس بر می گردد که سال گذشته به میزبانی سروستان برگزار شد و با استقبال باشکوه مردم این شهرستان همراه بود.

 انتهای پیام/

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان