کد خبر: ۷۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۴

وزیر ورزش و جوانان به خرامه می آید

دکتر گودرزی جهت بازدید از وضعیت پروژه های ورزشی شهرستان خرامه و دیدار با ورزشکاران فردا دوشنبه وارد خرامه خواهد شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از صدای خرامه، محمدامین ایزدی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرامه اظهار داشت: دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان جهت بازدید از وضعیت پروژه های ورزشی شهرستان خرامه و دیدار با ورزشکاران فردا صبح ساعت 10 وارد شهرستان خرامه خواهد شد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Shahrivar/56f9406e_%20%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%20%D9%88%20%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%86.jpg

وی به برنامه های این سفر اشاره کرد و گفت: این برنامه با بازدید از سالن ورزشی روستای شهرک ایثار، سالن ورزشی سجل آباد و زورخانه آغاز خواهد شد و ساعت 10:30 در سالن حافظ دانشگاه پیام نور خرامه با ورزشکاران دیدار خواهد کرد.

ایزدی ادامه داد: در این سفر دکتر داریوش اسماعیلی نماینده مردم خرامه سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی، مهندس کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس و چند تن از معاونین وزیر ورزش و جوانان حضور دارند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرامه بیان داشت: در این برنامه قرار است ضمن بازدید از طرح های نیمه تمام ورزشی و طرح مشکلات، از ورزشکاران مطرح شهرستان در عرصه بین المللی نیز تقدیر شود.

وی در پایان ضمن دعوت از همه ورزشکاران و ورزش دوستان شهرستان جهت شرکت در مراسم دانشگاه پیام نور گفت: پس از پایان این برنامه، دکتر گودرزی به شهرستان های سروستان و کوار سفر خواهد کرد.

گزارش: مرتضی آب پیما

نظرات بینندگان