کد خبر: ۷۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۰۱ مهر ۱۳۹۴

برگزاری جشن های باشکوه اعیاد قربان و غدیر در سروستان

سرپرست نمایندگی اوقاف و امورخیریه سروستان گفت: امسال بیش از 10 برنامه بزرگ فرهنگی و مذهبی در طول ایام پر خیر و برکت دهه ولایت در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، مهدی ثابت پیمان،سرپرست نمایندگی اوقاف و امورخیریه سروستان در گفتگو با خبرنگار سروستان ما، ضمن تبریک دهه ولایت به تشریح برنامه های این نمایندگی در طول ایام فرخنده دهه ولایت پرداخت و گفت: بیش از 10 برنامه بزرگ فرهنگی و مذهبی در طول ایام پرخیرو برکت دهه ولایت در سطح شهرستان سروستان اجرا می شود.

وی در ادامه این مطلب افزود: برگزاری دعای عرفه در سه نقطه شهر سروستان و کوهنجان، برگزاری جشن میلاد امام هادی(ع)و عید قربان،برپایی مسابقات سراسری قرآن و جشن بزرگ عید غدیر از جمله برنامه های نمایندگی اوقاف و امورخیریه سروستان در دهه ولایت می باشد.

سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه سروستان در ادامه این گفتگو با اشاره به برگزاری جشن باشکوه عید قربان در اواخر هفته جاری اظهار داشت: برای نخستین بار مراسم جشنی به همراه ضیافت شام در خیابان امام حسین(ع) سروستان برگزار می شود که هزینه این برنامه را جمعی از خیرین این شهرستان با هدف ترویج آداب و سنن اصیل اسلامی متقبل شده اند.

وی در پایان این گفتگو ضمن دعوت از عموم مردم مومن و خداجوی شهرستان سروستان جهت شرکت در مراسم دهه ولایت تاکید کرد: تلاش داریم کلیه برنامه ها در راستای گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و با مشارکت همه اقشار جامعه صورت پذیرد.


نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان