کد خبر: ۷۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۰۴ مهر ۱۳۹۴

مردم ایران اسلامی پای آرمان های انقلابی خویش ایستاده اند

فرمانده مرکز آموزش زرهی شیراز با حضور در مراسم یادواره شهدای مسجد انقلاب سروستان تاکید کرد:ملت سرافراز ایران اسلامی، مقتدرانه بر پای آرمان های انقلابی خویش ایستاده اند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، امیر سرتیپ دوم، علی سامانی،فرمانده مرکز آموزش زرهی شیراز در حاشیه مراسم یادواره شهدای مسجد انقلاب سروستان در گفتگو با خبرنگار سروستان ما، پیام برگزاری این یادواره ها در سراسر کشور به دوستان انقلاب را تجدید میثاق مردم ایران اسلامی با آرمان های امام(ره)، شهدا و رهبر انقلاب عنوان کرد و افزود: بحمدالله مردم ما با همان شور و اشتیاق و علاقه ای که در بهمن 57 به انقلاب داشتند، امروز هم با همان شور و حال بر آرمان های انقلاب، امام(ره)، شهدا و مقام معظم رهبری تاکید داشته و در همه صحنه ها حضوری وصف ناشدنی دارند.

 

وی همچنین ضمن تقدیر از فعالیت های نیروی مقاومت بسیج افزود: حضور پرشور جوانان در مراسم پاسداشت شهدای دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موید ایستادگی مردم بزرگ ایران اسلامی در راستای حفظ و گسترش دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرمانده مرکز آموزشی زرهی شیراز در ادامه سخنان خویش خطاب به دشمنان نظام جمهوری اسلامی گفت: باید رفتار و تفکر خود را نسبت به این نظام عوض کنند و قطعا تاکنون فهمیده اند که ملت ما پای آرمان ها و اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند و اگر لازم باشد تا مرز شهادت پیش خواهند رفت.

این فرمانده ارشد نظامی در واکنش به تهدیدات لفظی نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: آن ها می دانند که همه نیروی نظامی ایران اسلامی اعم از سپاه، بسیج و ارتش و همه ارگان ها و نهادهای مربوطه همه فعالیت های آنها را چه در حواشی مرزها و چه در نقاط دور دست به صورت لحظه به لحظه رصد ،تجزیه و تحلیل و ارزیابی می کنند و با توجه به آمادگی بسیار بالای نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران،  قدرت و سرعت ابتکار عمل قبل از آنها در اختیار ماست.

وی در جمع بندی سخنان خویش با اشاره به درایت بی نظیر رهبر معظم انقلاب در مسیر رسیدن به اهداف متعالی انقلاب و نظام تاکید کرد: فرماندهی معظم کل قوا بارها و بارها عملا اثبات کردند که در برهه های خیلی حساس با درایت و تدابیر خردمندانه خویش کشور را به خوبی هدایت و رهبری کرده اند و در کنار آن مردم بزرگ ایران اسلامی نیز با حضور آگاهانه خویش به عنوان پشتیبان ولایت و سرمایه اصلی این نظام مقدس، همواره آماده و پای کار ایستاده اند.

امیر سامانی با تاکید بر آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جهت دفاع از ایران اسلامی تصریح کرد: ما هم به عنوان سربازان این نظام همیشه سرافراز ضمن حفظ و گسترش آمادگی صد درصدی خویش در هر زمان و مکان تحت فرماندهی امام خامنه ای آماده دفاع از کشور عزیز ایران اسلامی هستیم.

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان