کد خبر: ۷۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۰۸ مهر ۱۳۹۴

واکنش بسیج اساتید به دیدار ظریف و اوباما

بسیج اساتید کشور در نامه‌ای به هیأت رئیسه مجلس اعلام کرد: با توجه به این که موضوع و چگونگی برخورد با آمریکا، در اختیار نظام جمهوری اسلامی و نه دولت‌هاست و ظریف این قاعده را نادیده گرفته است، انتظار برخورد قانونی با وی را داریم.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، سازمان بسیج اساتید کشور با صدور نامه‌ای خطاب به هیأت رئیسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به دست دادن اتفاقی ظریف با اوباما در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد: با عنایت به اینکه موضوع و چگونگی برخورد با رژیم جنایتکار آمریکا، در اختیار نظام جمهوری اسلامی و نه دولت‌ها، از شما نمایندگان محترم تقاضای، رسیدگی استیضاح و برخورد قانونی در این خصوص را داریم.

در ابتدای این نامه آمده است: با عنایت به اینکه موضوع و چگونگی برخورد با رژیم جنایتکار آمریکا، در اختیار نظام جمهوری اسلامی و نه دولت‌ها است و از آنجا که بارها عدم ملاقات با مسئولین جنایتکار دولت آمریکا به عنوان خط قرمز نظام اعلام شده، اما متأسفانه آقای محمدجواد ظریف، وزیر خارجه به خصوص در سفر اخیر خود این قاعده را نادیده گرفته و دست رئیس جنایتکارترین دولت معاصر و دشمن سرسخت ملت قهرمان و نظام اسلامی ایران را فشرده است.

سازمان بسیج اساتید در نامه خود تأکید کرده است: به جهت ضعف مفرط وزیر امور خارجه در برخورد لازم و در شأن نظام مقتدر جمهوری اسلامی با حکام فاسد و مفلوک رژیم آل سعود در رسوایی اخیر و قتل عام حجاج در حرم امن الهی، بدین وسیله از نمایندگان محترم تقاضای، رسیدگی استیضاح و برخورد قانونی دارد. با آرزوی توفیق روزافزون الهی در عمل به وظایف قانونی و الهی برای نمایندگان و دیگر خدمتکاران صدیق نظام جمهوری اسلامی.
نظرات بینندگان