کد خبر: ۷۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۱۳ مهر ۱۳۹۴

34 درصد تماس‌ها با آتش‌نشانی جهرم مزاحمت تلفنی است

مدیرعامل سازمان آتش نشانی جهرم گفت: 34 درصد تماس ها با آتش نشانی جهرم مزاحمت تلفنی است.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه بهمن زارعیان، مدیرعامل سازمان آتش نشانی جهرم در گفتگو با پسین جهرم گفت: در اذهان عمومی وظیفه آتش نشانی خاموش کردن آتش است این در حالی است که بیشترین مأموریت ما امداد جاده ای است.

وی با اشاره به کاهش مأموریت های آتش نشانی جهرم نسبت به سال گذشته، افزود: 34 درصد تماس ها با آتش نشانی جهرم مزاحمت تلفنی است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی جهرم با بیان اینکه در صورت تداوم این مزاحمت ها پیگرد قانونی انجام می شود، بیان کرد: در عین حال ما تمام تماس ها را جدی تلقی می کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سازمان آتش نشانی جهرم با 25 پرسنل مشغول به خدمات رسانی است، خاطرنشان کرد: امسال با جذب 12 تا 16 پرسنل در آتش نشانی جهرم خدمات رسانی به مردم این شهر به نحو مطلوب تر انجام می شود.

زارعیان با بیان اینکه دو خودروی امدادی امسال به مجموعه خودروهای آتش نشانی اضاف شده است، گفت: به زودی تعدادی موتورسیکلت امدادی نیز به مجموعه خودروها اضافه می شود.

وی با اشاره به عدم خدمات دهی آتش نشانی جهرم به حوادث خارج از محدوده قانونی سازمان، تصریح کرد: با راه اندازی پایگاه آتش نشانی در محدوده بخش ها مشکل خدمات دهی به این مناطق نیز برطرف می شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی جهرم گفت: برنامه داریم تا منازلی که از لحاظ ایمنی غیر قابل اطمینان بوده و پرخطر هستند در برابر خطرات ناشی از آتش سوزی بیمه شوند.

 

برچسب ها: آتش نشانی ، جهرم
نظرات بینندگان