کد خبر: ۷۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۷ - ۲۹ مهر ۱۳۹۴

ورود سازمان بازرسی فارس به موضوع ورزشگاه میانرود شیراز

رئیس منطقه ۳ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان فارس از تشکیل گروهی برای بررسی علت تاخیر بهره برداری ورزشگاه میانرود شیراز خبر داد.
به گزارش شیرازه، کاظم اکرمی در گفتگو با خبرگزاری مهر در این خصوص گفت: گروهی در اداره کل بازرسی استان فارس به منظور بررسی علت تاخیر بهره برداری از ورزشگاه میانرود شیراز تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه این گروه زوایای مختلف تاخیر بهره برداری از این پروژه را بررسی می کنند، اظهار داشت: تاسیس این ورزشگاه از سال ۷۶ آغاز و هم اکنون پس از گذشت نزدیک به ۱۹ سال پیشرفت آن چنانی نداشته و وضعیت آن بسیار نگران کننده است.

رئیس منطقه ۳ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان فارس با بیان اینکه این ورزشگاه باید حداکثر ظرف شش سال ساخته می شد، بیان کرد: تمام هزینه های این ورزشگاه بررسی و زیان‌هایی نیز که در این مدت وارد شده مشخص می شود.

اکرمی گفت: این گروه هم اکنون در حال مستند سازی پیرامون وضعیت این ورزشگاه هستند و به طور حتم اداره کل بازرسی در صورت مشاهده هرگونه تخلفی با افراد خاطی برخورد می کند.

وی تاکید کرد: اگر تخلفی نیز مربوط به تهران باشد به طور حتم این موضوع به سازمان بازرسی کشور اعلام می شود.

 احداث ورزشگاه میانرود در سال ۱۳۷۶  آغاز شد و پس از انجام طرح‌های مطالعاتی و اختصاص زمین، کلنگ احداث به زمین خورد و از سال ۷۹ نیز دارای اعتبار مستقل شد.

ابتدا قرار بود ظرفیت استادیوم ۲۵ هزار نفر باشد که چندی بعد به ۵۰ هزار نفر افزایش یافت. این پروژه مانند بسیاری از پروژه های ورزشی ملی در اختیار شرکت تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی قرار گرفت.

در آن زمان ۱۴ میلیارد تومان برای پروژه در نظر گرفته شد و تا پایان سال ۸۵ این اعتبار جذب نشد و طی این سالها با روند کندی پیش رفت.


نظرات بینندگان