کد خبر: ۷۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۰۸ آبان ۱۳۹۴

امام جمعه قادرآباد: حسین فهمیده با اقدام پسندیده خود ، الگوی جوانان شد

امروز شهيد فهميده به حق الگوي شايسته اي براي دانش آموزان بسيجي و جوانان و نوجوانان کشور مي باشد .

به گزارش  سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از پایگاه تحلیلی خبری بام فارس ، نماز جمعه این هفته با حضور گروههای مختلف مردم ، بخصوص دانش آموزان بسیجی و  به امامت حجت الاسلام حسینی امام جمعه قادرآباد در مصلای نماز جمعه  این شهر برگزار شد.

سید محمد حسینی با توجه به  سالروز شهادت حسین فهمیده و روز نوجوان گفت:  او با سرمايه عظميي از فهم و درک انقلابي واسلامي به دنبال طوفان حوادث انقلاب ، واردجنگ شد و با وجود سن کم ، خود را به خونين شهر قهرمان رسانيد و با اقدامي آگاهانه و شجاعانه ، نام خود را در دفتر شهادت تاریخ ثبت کرد.

وی در ادامه افزود: اين دانش آموز رزمنده بسيجي، با ايمان و بينش عميق و استوارخود در جنگ با دشمن پيش قدم و با نيل به شهادت ، درس شجاعت ، فداکاري و مقاومت را به همه بسيجيان و امت حزب الله آموخت،

وی اظهار داشت: امام بزرگوارمان از اين نوجوان 13 ساله به عنوان رهبر ياد فرموده و بدين گونه نام و ياد او، منشا حماسه هاي بزرگ شد و تحول عظيمي در شيوه هاي دفاع مقدس و نبرد رزمندگان اسلام ايجاد کرد و راه پيروزي وسرافرازي را يکي پس از ديگري، هموار ساخت .

امام جمعه قادرآباد بیان داشت:  امروز شهيد فهميده به حق الگوي شايسته اي براي دانش آموزان بسيجي و جوانان و نوجوانان کشور مي باشد و ياد آوري اين حماسه مي تواند يادآور دوران دفاع مقدس و ارزش هاي والاي آن زمان باشد.                                                                              

خطیب جمعه قادرآباد ، با توجه به فرا رسیدن سالروز شهادت اولین شهید محراب، گفت:  در دهم آبان 58 مجاهدی دیگر از ذریه امیرالمؤمنین(ع) قدم به مسلخ عشق گذاشت و جان گرانمایه خود را که سال ها در مجاهده و تلاش گذرانده بود، در پیشگاه حضرت حق در طبق اخلاص نهاد.

وی افزود: این عالم وارسته و مجتهد انقلابی با وجود تحمل سال های بی شمار تبعید و رنج در راه اسلام، از راه آثار تالیفات و شاگردان متعدد خدمات شایسته ای را به جهان اسلام ارائه کرد.

حسینی  اشاره ای به تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام نمود وگفت: این اقدام یكی از منحصر به فردترین حركت‏ها در تاریخ انقلاب‏های اصیل و مردمی جهان بود چرا که دانشجویان انقلابی مسلمان با تصرف سفارت آمریکا به وضوح تمام خصلت ضد استعماری انقلاب اسلامی ایران را اعلام کرده اند .

خطیب جمعه قادرآباد در پایان از عزاداران سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) این شهر که نماز ظهر عاشورا را به جماعت خواندند تشکر نمود.

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان