کد خبر: ۷۸۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۰۹ آبان ۱۳۹۴

برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در قیروکارزین تشریح شد

از سوی فرمانده سپاه قیروکارزین برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در قیروکارزین تشریح شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از پرگون، سرگرد عباس رضائی فرمانده سپاه قیروکارزین در گفت و گو با پرگون با تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی به دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان قیروکارزین، از اجرای 22 برنامه متنوع در این هفته خبر داد و افزود: هفته بسیج دانش آموزی از 8 آبان همزمان با سالروز شهادت محمد حسین فهمیده آغاز و تا روز 13 آبان ادامه دارد.

وی گفت: هدف از اجرای این برنامه‌ها توسعه و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های اسلامی و انقلابی به دانش‌آموزان است.

فرمانده سپاه قیروکارزین با بیان اینکه ضروری است بزرگداشت هفته بسیج دانش‌آموزی به بهترین نحو برگزار شود، بیان کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی و روز 13 آبان یادآور حماسه جاویدان و قهرمانه دانش‌آموزانی است که افتخارات بزرگی را برای نسل های آینده ایران اسلامی به یادگار گذاشته اند.

سرگرد رضایی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان و شهدا خصوصا شهدای دانش‌آموز، خاطرنشان کرد: شهدا از جان و مال گذشتند تا محیط امن و بستری آماده برای نسل‌های بعدی ایجاد شود.

وی تأکید کرد: دانش‌آموزان باید با تلاش در عرصه‌های علمی، فرهنگی، دینی، ورزشی و ادامه دهنده راه و آرمان‌های شهدای والامقام باشند.

این مقام مسئول با اشاره به شعار هفته بسیج دانش آموزی تحت عنوان «دانش آموز بسیجی، حماسه‌ساز امروز، آینده‌ساز فردا» بر برگزاری هر چه با شکوه برنامه‌های این هفته و توجه به شعار این هفته و فرهنگ‌سازی میان دانش‌آموزان تأکید کرد.

سرگرد رضائی از جمله برنامه های هفته بسیج دانش آموزی برگزاری صبحگاه مشترک به صدادر آوردن زنگ ایثار و شجاعت و دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه ، رزمایش پدافندغیرعامل در مدارس و برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: غبارروبی مزارشهدا با هدف تجدید عهد و پیمان باشهدا، حضور بسیجیان در نماز جمعه، برگزاری نشستهای معرفتی و بصیرتی حلقه های صالحین، مسابقات فرهنگی ، علمی و ورزشی در سطح واحدهای مقاومت است،

این مسئول با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی ویژه امیدان با موضوع مرگ برامریکا در مسیر راهپیمایی گفت: حضور پرشور و آگاهانه دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان از جمله برنامه های این هفته است.

نظرات بینندگان