کد خبر: ۷۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۱۳ آبان ۱۳۹۴

فریاد بلند دانش آموزان قیروکارزینی علیه استکبار + تصاویر

به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز مراسم بزرگداشت این روز با حضور دانش آموزان، روسای ادارات ،فرهنگیان ، دانش آموزان و آحاد مردم شهرستان قیروکارزین برگزار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از پرگون به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز مراسم بزرگداشت این روز با حضور دانش آموزان، روسای ادارات ،فرهنگیان ، دانش آموزان و آحاد مردم شهرستان قیروکارزین برگزار شد.

سرگرد عباس رضائی فرمانده سپاه قیروکارزین در این مراسم طی سخنانی ضمن تشکر از حضور گسترده مردم و دانش آموزان در این مراسم گفت: همانگونه که امام خمینی (ره) ۱۳ آبان را انقلاب دوم مردم ایران دانستند مردم با بصیر ایران اسلامی هر ساله با حضور خود در راهپیمایی ها انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد می زنند و اعلام می کنند ذره ای حاضر به عقب نشینی از آرمانهای انقلاب نخواهند بود.

وی سه واقعه مهم در ۱۳ آبان را ماندگارترین خاطرات انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: تبعید حضرت امام (ره)، تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار و روز دانش‌آموز از جمله وقایع این روز است.

رضائی به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان اشاره کرد و ادامه داد: یوم‌الله ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی همواره روز تقابل حق و باطل است .

فرمانده سپاه قیروکارزین در ادامه سخنان خود گفت: حوادث خونین ۱۳ آبان نشان داد که مردم و جوانان این مرز و بوم به هیچ عنوان حاضر نیستند بیگانگان در امور داخلی مملکت دخالت کرده و بر آنها سلطه داشته باشند.

وی ادامه داد:استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی با اقدامات خود در حوزه ‌های مختلف در راستای رسیدن به اهداف خود، به فکر نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در راستای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران می باشد.

نظرات بینندگان