کد خبر: ۷۸۹۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۱۳ آبان ۱۳۹۴
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز:

سقف کلاس های مدرسه 17 شهریور شیراز تعمیر شد/ هفته ای 2 بار در مدارس شیر توزیع می شود

پرنیان از خیرین خواستار کمک برای نوسازی مدارس فرسوده شد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، روز گذشته خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر تخریب سقف یکی از مدارس شیراز منتشر شد. مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز ضمن تایید فرو ریختن سقف یکی از کلاس های مدرسه ۱۷ شهریور واقع در خیابان سمیه به خبرنگار شیرازه گفت: خوشبختانه در این حادثه کسی آسیب ندیده است و سقف دو کلاسی که در این مدرسه مشکل داشته است تعمیر شده و اکنون هیچگونه جای نگرانی وجود ندارد.

پرنیان خاطرنشان کرد: به دلیل فرسوده بودن ساختمان مدرسه ۱۷ شهریور واقع در میدان اطلسی، این مدرسه به مکان فعلی منتقل شده تا بتوانیم در مکان قبلی یک ساختمان جدید احداث کنیم.

وی با اشاره به فرسوده بودن بسیاری از مدارس به ویژه در بافت قدیم شیراز از خیرین نیک اندیش خواستار کمک در زمینه نوسازی مدارس فرسوده شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز درخصوص تمهیدات زمستانی مدارس هم گفت: هم در جلسه مدیران مدارس و هم طی یک بخشنامه تأکید کردیم که از سالم بودن تمام بخاری ها و باز بودن راه لوله آن ها مطمئن باشند که مشکلی به وجود نیاید. همچنین ایزوگام پشت بام ها و ناودان ها بررسی شده اند.

پرنیان درخصوص توزیع شیر در مدارس اظهار کرد: باید ۴۶ وعده بین دانش آموزان شیر توزیع شود که از هفته گذشته دو روز در هفته در مدارس شیر توزیع می شود.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴
0
یکی از بهترین و موفق ترین مدیران استان فارس، آقای پرنیان هست که بدون حاشیه و سیاسی کاری فعالیت میکند.