کد خبر: ۷۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۱ - ۱۳ آبان ۱۳۹۴

دانش آموزان صغادی در کلاس 13 آبان درس استکبار ستیزی را مشق کردند + تصاویر

دانش آموزان صغادی همراه با امام جمعه و جمعی از مسئولین صغاد شعار «مرگ بر آمریکا» را امسال پررنگ پر و کوبنده تر از هر سال سردادند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از آباده نما، دانش آموزان مدارس صغاد همگام با سایر نقاط کشور، در روز ملی مبارزه با استکبار، 13 آبان، به خیابان های این شهر آمدند و با پیمودن مسیرهای پیشبینی شده در هیات امام حسین علیه السلام صغاد تجمع کردند.

نسلی که آمده بودند باور خود را بر شعار "مرگ بر آمریکا" به جهانیان نشان دهند و بگویند: اجازه نخواهند داد مزدوران آمریکایی به هر نحوی در کشور نفوذ کنند.

دانش آموزان صغادی همراه با امام جمعه و جمعی از مسئولین صغاد شعار "مرگ بر آمریکا" را امسال پررنگ پر و کوبنده تر از هر سال سردادند و بر دفاع از ارزش های انقلاب که میراث گرانبهای خون شهداست تاکید کردند و انزجار خود را از سیاست های مکارانه و خصمانه آمریکا و استکبار جهانی اعلام کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علی زعیم در این مراسم طی سخنانی کلمه "استکبار" را به معنای خود بزرگ بینی تعبیر کرد و گفت: آمریکا به زور می خواهد خود را قوم برتر جهان معرفی کند و خودش را کدخدای دهکده جهانی می پندارد که همه کشورها باید بله قربان گوی او باشند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) پرچمدار مبارزه با استکبار و ظلم ستیزی در جهان است، یادآور شد: امروز کشور ما به عنوان سمبل و الگوی مبارزه با استبداد طاغوت در بین سایر کشورها بخصوص کشورهای اسلامی شناخته شده است و ملت شهیدپرور ایران پیشرو در این زمینه است.

امام جمعه صغاد با بیان فرمایشات امام خمینی(ره)، سیاست آمریکا را سیاست زورگویی و چپاول ثروت ملت ها ذکر کرد و افزود: به فرموده امام، اگر آمریکایی ها فریاد "الله اکبر" سر دادند، شما گول فریبکاری او را نخورید.

همچنین در پایان این مراسم بیانیه ای از سوی  بسیج مقاومت صغاد قرائت شد.

راهپیمایی 13 آبان در صغادراهپیمایی 13 آبان در صغادراهپیمایی 13 آبان در صغادراهپیمایی 13 آبان در صغادراهپیمایی 13 آبان در صغادراهپیمایی 13 آبان در صغادراهپیمایی 13 آبان در صغادراهپیمایی 13 آبان در صغادراهپیمایی 13 آبان در صغادراهپیمایی 13 آبان در صغادراهپیمایی 13 آبان در صغادراهپیمایی 13 آبان در صغادراهپیمایی 13 آبان در صغادراهپیمایی 13 آبان در صغادراهپیمایی 13 آبان در صغادراهپیمایی 13 آبان در صغادراهپیمایی 13 آبان در صغاد

 

انتهای پیام/


نظرات بینندگان