کد خبر: ۷۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۳ - ۱۴ آبان ۱۳۹۴

دانشگاه آزاد کازرون رنگ و بوی ضد استکباری به خود گرفت + عکس

مراسم تجمع دانشجویی ضد استکباری به مناسبت یوم الله 13 آبان به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون با حضور جمعی از مسئولین، اساتید، کارمندان و دانشجویان در این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از کازرون خبر، مراسم تجمع دانشجویی ضد استکباری به مناسبت یوم الله 13 آبان به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون با حضور جمعی از مسئولین، اساتید، کارمندان و دانشجویان در این دانشگاه برگزار شد.

تجمع ضد استکباری در دانشگاه آزاد کازرون+ تصاویر

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در این اجتماع گفت: ما از مرگ بر آمریکا گفتن خسته نمی شویم و ذکر روزانه ما است تا ان شاءالله به فضل و یاری خداوند متعال شاهد نابودی این جرثومه فساد و ظلم باشیم.

محمدجواد جمعه زاده

محمدجواد جمعه زاده افزود: برخی با نگاه سهل اندیشی و سطحی نگری می گویند چرا مرگ بر آمریکا می گوییم؟ مردم آمریکا چه تقصیری دارند که با آن ها دشمنی می کنید؟ ما می گوییم کاری به مردم آمریکا نداریم، البته مردم آمریکا نیز باید اعتراض خودشان را نسبت به حاکمیت و سران کشور خود نسبت به جنایت هایی که در سطح جهان می کنند اعلام دارند.

وی با اشاره به فلسفه آتش زدن پرچم آمریکا گفت: به برخی که آتش زدن پرچم آمریکا را دشمنی با مردم آمریکا می دانند باید بگوییم پرچم آمریکا نماد حاکمیت آمریکا و جنایات بی شماری است که صدها سال است بر مظلومین عالم روا داشته اند.

تجمع ضد استکباری در دانشگاه آزاد کازرون+ تصاویر

این فعال دانشجویی در ادامه افزود: گرچه برخی در آمریکا به مقدسات ما توهین می کنند اما ما به هیچ وجه به مقدسات و باورهای دینی مردم آمریکا توهین نکرده ایم و ملت آمریکا برای ما همچون مردم دیگر کشورها هستند.

جمعه زاده با اشاره به جنایت های آمریکا گفت: مرگ بر آمریکای ما یعنی تسلای دل آرمیتا که جلو چشمانش پدرش را ترور کردند، مرگ بر آمریکا یعنی هزاران علیرضا احمدی روشن که پدران بی گناهشان بدست ایادی استکبار و دستور مستقیم آمریکایی ها کشته یا  ترور شدند.

تجمع ضد استکباری در دانشگاه آزاد کازرون+ تصاویر

در پایان مراسم همزمان با قرائت بیانیه بسیج دانشجویی پرچم مستکبرین عالم در میان شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس به آتش کشیده شد.

تجمع ضد استکباری در دانشگاه آزاد کازرون+ تصاویر

مداحی و بزرگداشت محرم حسینی نیز از جمله برنامه های این تجمع بود که شعار «هیهات من الذله» اباعبدالله علیه السلام را تداعی می کرد.

نظرات بینندگان