کد خبر: ۷۹۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴

آقای هاشمی! لطفا در ابراز علاقه به آل‌سعود و حکام سعودی کمی صبوری کنید

نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به هاشمی رفسنجانی نوشت: لطفا در ابراز علاقه به این خاندان سفاک، کمی صبوری کنید و بغض و کینه این مردم نسبت به آل سعود را از یاد نبرید که شعله‌های آن دامن دوست‌داران این خاندان را هم خواهد گرفت.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، حمید رسایی نماینده مردم تهران در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: درصفحه اینستاگرام آقای هاشمی با قراردادن عکس یکی از قربانیان حمله تروریستی داعش در پاریس، به نقل از ایشان، تنها راه حذف داعش، همکاری با عربستان اعلام شده! سایت هاشمی رفسنجانی هم این تصویر را باز نشر داده است. 

همه میدانند که ارتباط خاندان هاشمی رفسنجانی باخاندان آل سعود، فراتر ازمناسبات سیاسی است تا جایی که درمقطعی این ارتباط خیلی نزدیک شد، خیلی ... آقای هاشمی، خودش در مصاحبه با خبرگزاری مهر(93/12/4) با افتخار از ارتباطش بااین خاندان ملعون چنین میگوید: «در ادامه دوستی ما خانوادگی هم شد. وقتی به آنجا می‌رفتیم، معمولاً خانواده‌های ما بودند وخانواده‌های آنها هم می‌آمدند و مهمانی می‌دادند و ازحد روابط دیپلماتیک یک مقدار جلوتر رفت وروابط خانوادگی شد. ملک عبدالله که برای اجلاس سران به تهران آمده بود، برخلاف عرف دیپلماتیک به اصرار خودش به منزل ما آمد.

عفت مرعشی هم درباره نقش خودش و همسر ملک عبدالله درحل روابط ایران وعربستان بعداز حج خونین میگوید: روابط ایران وعربستان را من وقتی تنها رفتم مکه درست کردم. خانم ملک عبدالله میهمانی داد وخواستند من بپذیرم بروم در آن میهمانی، من هم رفتم وروابط برقرار شد!

اینها را نوشتم وعکس قتل عام 7 هزار حاجی را گذاشتم تا به آقای هاشمی بگویم:

اینکه روابط شما و خانواده شما با خانواده سفاک آل سعود خوب است به خودتان مربوط است، اینکه نوه های شما با نوه های آنها باهم بازی میکنند به خودتان مربوط است، اینکه روابط شما جلوتر از روابط دیپلماتیک میشود هم به خودتان مربوط است، اینکه شما دو خاندان به خانه هم میروید هم به خودتان مربوط است، حتی دو خاندان با هم وصلت کنید ما را سنه نه، همسر شما و همسر ملک عبدالله دوباره روابط را عادی کنند به ما چه، اینکه دل دوخانواده برای هم لک زده، به ما چه، اینها هیچ کدام به این ملت شهید داده و زخم خورده از آل سعود ربطی ندارد، اما فقط یک خواهش:

آقای هاشمی! آل سعود وحکام سعودی نه تنها حامی که خودشان یک پا داعش اند. مردم ماهم هنوز داغدار حجاج شهیدشان درفاجعه منا هستند، هنوز سفر حج عمره به دلیل هتاکی به دو جوان ایرانی تعطیل است و سعودیها حتی حاضر به محاکمه عوامل این اقدام نشده اند، آل سعود بدتر از داعش دریمن و بحرین درحال خونریزی است، خواهشا مردم ماهنوز داغدارند و جنازه برخی ازحجاج برنگشته و از سرنوشت آقای رکن آبادی هم خبری نیست، لطفا در ابراز علاقه به این خاندان سفاک، کمی صبوری کنید وبغض وکینه این مردم نسبت به آل سفاک سعودی را از یاد نبرید که شعله های آن دامن دوست‌داران این خاندان را هم خواهد گرفت.

نظرات بینندگان