کد خبر: ۷۹۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۲۸ آبان ۱۳۹۴

«ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار» در آباده با نشست خبری کار خود ا آغاز کرد

در جشنواره پنجم 450 اکران در مکان های عمومی شهرستان صورت گرفته است و هم اکنون نیز حدود ۲۰ اکران کننده فیلم های عمار در کل شهرستان داریم.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از آباده نما، در جلسه ای با جمعی از خبرنگاران شهرستان آباده، اهم برنامه های ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان آباده تشریح شد.

دبیر ستاد اکران مردمی ششمین جشنواره فیلم عمار طی سخنانی هدف از برگزاری این نشست را اطلاع رسانی و آشنایی با نحوی فعالیت ستاد اکران مردمی جشنواره فیلم عمار ذکر کرد و افزود: این جشنواره فرصتی برای شناسایی استعدادها و پتانسیل های هنری شهرستان می باشد.

مسعودی همچنین با بیان اینکه این جشنواره مردمی است، مسابقه و اکران فیلم را دو بخش این جشنواره عنوان کرد و افزود: پرداختن به سوژه های بومی و پتانسیل های موجود برای ساخت فیلم و مستند، موضوع ایران و آمریکا در تمام زمینه ها و حادثه هفتم تیر و پرداختن به جزئیات این روز از موضوعات برجسته و با اهمیت برنامه های جشنواره ششم فیلم عمار است.

وی در ادامه به فعالیت های صورت گرفته جشنواره پنجم عمار در شهرستان اشاره کرد و با بیان اینکه آثار تولیدی جشنواره توسط این ستاد در اماکن عمومی شهرستان آباده به نمایش گذاشته می شود گفت: در جشنواره پنجم 450 اکران در مکان های عمومی شهرستان صورت گرفته است و هم اکنون نیز حدود ۲۰ اکران کننده فیلم های عمار در کل شهرستان داریم.

مدارس، بقاع متبرکه، خوابگاه های دانشجویی، پایگاه های بسیج ، مساجد، حوزه های علمیه، مطب ها از محل های اکران تولیدات جشنواره ششم خواهد بود.

مسعودی همچنین از تشکیل نام ستاد پاسداشت با هدف شناسایی، معرفی و بزرگداشت نیروهای انقلابی زن و مرد خبر داد و افزود : این ستاد وظیفه شناسایی چهره ها و سوژه هایی که به بوته فراموشی سپرده شده اند و قابلیت مستندسازی و معرفی به عنوان الگوی انقلابی را دارند، ، بر عهده دارد.

در این جلسه بر همکاری رسانه ها برای اطلاع رسانی از فعالیت های این جشنواره تاکید شد.


گفتنی است این جشنواره از آثار هنری در زمینه های فیلم ، گرافیک و بازی های رایانه ای جهت شرکت در بخش مسابقه استفاده خواهد کرد.

نویسنده :
رسول اقلیدی
نظرات بینندگان