کد خبر: ۷۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۰۴ آذر ۱۳۹۴

مسئول حراست فرمانداری شیراز تغییر کرد

مدیرکل حراست استانداری، از خدمات مهدی مهمی تشکر و هومن فیروزی را به عنوان حراست فرمانداری شهرستان شیراز معرفی کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز جلسه تودیع و معارفه مسئول حراست فرمانداری شهرستان شیراز با حضور مدیرکل حراست استانداری فارس در سالن اجتماعات شهید اسکندری برگزار گردید.

در ابتدا عالیشوندی فرماندار شهرستان ضمن عرض خیر مقدم به تدین مدیرکل حراست استانداری، از ایشان به عنوان یک الگو نام بردند و گفت: ایشان از افتخارات استان و استانداری هستند.

وی با تشکر از مسئول سابق حراست فرمانداری افزود: مهدی مهمی از نیروهای پر تلاشی بوده که شاهد زحمات فراوان ایشان در فرمانداری طی مدت 3 سال بوده ایم که در ادامه فعالیت های ایشان، هومن فیروزی از نیروهای کارآمد، توانمند، با سابقه و دارای تجربیات ارزشمند در حوزه های مدیریتی استانداری، به این سمت منصوب می گردد.

فرماندار شهرستان شیرازگفت: با توجه به تمرکز 45 درصدی جمعیت استان در شهرستان شیراز، نیاز است ساختار سازمانی فرمانداری مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

عالیشوندی اظهار نمود: قانون مداری و ایجاد امنیت و آرامش، دو اولویت اصلی است که در سرلوحه فعالیت های خود در فرمانداری قرار داده ایم.

مدیر کل حراست استانداری فارس افزود: اصلی ترین وظیفه حراست بحث صیانت است. صیانت از نیروی انسانی مهمترین رکن هر سازمان است که نیروی انسانی کارآمد و با نشاط می تواند نقش بسزا و ارزنده ای را در سازمان ایفا کند.

تدین ضمن تأکید بر حفظ و صیانت از حیثیت، شأن و کرامت انسانی گفت: همه باید مجموعه حراست را از خودشان و خودشان را از مجموعه حراست بدانند تا بتوانیم ارتباط صیمیمانه و موثری در سازمان برقرار نماییم.

تدین با اشاره به سخنان امام جواد (ع)گفت: مومن در هر حال به سه خصلت نیاز دارد: توفیق از سوی خداوند ، واعظی از درون خود و پذیرش نسبت به کسی که اورا پند می دهد.

وی با عنایت به شناخت، سوابق و توفیقات فرماندار شیراز گفت: با توجه به وسعت شهرستان شیراز و مرکزثقل جمعیتی در آن و همچنین مشکلات درون ومرکز استان، نیازمند یک حرکت هماهنگ و منسجم و اثرگذار می باشیم و از درگاه الهی آرزوی موفقیت مجموعه پرسنل فرمانداری را در راستای توفیقات دولت تدبیر و امید را خواستاریم.

ایشان افزود: وظیفه و تکلیف ما انجام صحیح و مطلوب کارها در چهارچوب قانون و ضابطه حاکم در راستای ارتباط صمیمانه و تنگاتنگ با نیروهای انسانی می باشد.

مدیر کل حراست استانداری گفت: رسالت مسئولین حراست همکاری و هماهنگی با اهداف سیاستهای نظام، رهبری و وزارت کشور است.

وی با تأکید بر انتخابات حساس پیش رو گفت: انتخابات یک امتحان است که می بایست تمامی دست اندرکاران با برخورد یکسان واحترام در مسیر قانون و رعایت حق الناس موجبات سربلندی نظام را دیگر بار فراهم آوریم.

در پایان مدیرکل حراست استانداری، از خدمات آقای مهمی تشکر و آقای هومن فیروزی را که از نیروهای با تجربه و توانمند در حوزه های متعدد استانداری بوده است را به عنوان حراست فرمانداری شهرستان شیراز معرفی کرد.

نظرات بینندگان